Hallo Allemaal. Mijn vriendin heeft een hele grote cupmaat (75D), maar nu is ze 23 week zwanger en heeft echt enorme borsten, maar nu kan ze geen goede stevige bh vinden. Heeft iemand tips? Liefs Petra
ze zijn toch volop te krijgen die grote maten. Bij livera, hunkemuller, misschien online bij belly fashion..
ik heb ook een grote cup en heb mijn bh bestelt bij babydump, geloof van merk anita en is erg stevig. met beugel, is wel al een voedingsbh.
De bh's van Anita zijn geloof ik het stevigste. Hangt ook wel een prijskaartje aan... rond de 50 euro geloof ik. maar wie weet zijn er ook wel in de uitverkoop te vinden!
Ik heb die van mij bij babyplanet gehaald. Ik geloof idd van "anita" of ietd dergelijks. Die gaan tot hele grote maten en je kunt kiezen, met of zonder beugel. Ik vind ze erg lekker zitten, ze zijn alleen nogal prijzig
Ik heb nu cup E en heb ook al een zwangerschap BH aangeschaft omdat ik al mijn andere niet meer pas en pijn doen. ik heb hem bij de livera gekocht hij zit erg lekker en heeft geen beugel ziet er niet super sexy uit maar ach ik kan ook een andere kopen in die maat gaat mij meer even om de stevigheid en als mijn man mij ziet dan is dat dan sávonds in bed toch meestal in mijn nakie xxx jet
Ik heb ook een grote maat (E) en ik heb ze ook bij de prenatal gehaald. Ze waren daar 14,95 Ik had eerst bij de Hunkemoller gekeken maar daar zeiden ze dat ze alleen zw.BH's hadden in de grote filialen (dus niet in Roosendaal, maar wel in Breda bv). Ze adviseren wel een BH aan te schaffen zonder beugel, omdat je anders daar last van kan krijgen (wat precies dat schiet me effe niet meer te binnen, ik geloof dat het met de onderkant van de borsten te maken had) Liefs, Tantan
Ik heb in het begin van mijn zwangerschap al eens gekeken naar zwangerschaps BH's, maar die krengen zijn hier werkelijk waar in geen enkele winkel te krijgen! (de grotere maten dan) Ik heb van mijzelf al een E cup... Gelukkig kan ik tot nu toe mijn eigen BH's aan, en zolang dat kan, draag ik ze ook mooi! Ik ben echt gekke henkie niet, en ga geen 50 euries betalen voor een lappie stof!
Ik heb cup E en tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik meteen voedingsbh's aangeschaft zonder beugel, daar heb je ook meteen wat aan als je bevallen bent. Zonder beugel wordt geadvisseerd ivm het ontwikkelen van de melkklieren en tijdens het borstvoeden is het om de melkklieren vrij te laten. Draag je wel een bh met beugels, dan is de kans op een borstontsteking een heel stuk groter! Ik ben toen overigens geslaagd bij Honkemüller. De Otto verkoopt ook stevig uitziende bh's , ik denk dat ik daar ook wat ga bestellen deze keer...
Bij Livera. Ik heb nu cup E en heb bij livera een meegroei BH gekocht van livera zelf. Niet duur en zit echt heerlijk stevig!
Ik ben van b 75 naar f 75 gegaan, en ik heb een meegroeibeha van Anita. Bij de Prenatal iets van 52 euro ofzo. Eentje heb ik er, ik was hem 's avonds en dan kan ik hem 's ochtends weer aan. Wat mij opvalt is dat er geen rekenschap word gehouden met een kleine omvang en een grote cup. Ze hebben wel e of f in de goedkopere merken maar dan hebben ze een groter omvang, alsof iedereen met een grote cup een grote omvang heeft Nu kan ik het nog wel met 1 beha doen, maar met een voedingsbeha kan dat natuurlijk nooit. En daar baal ik eerlijk gezegd wel een beetje van, die voedingsbeha's zijn maar tijdelijk zonde van het geld.
Ik had voor mijn zwangerschap maat 70E en nu 70 H. Is een beha van Anita zonder beugels inderdaad. Erg stevig en zit heerlijk. Is tegelijk ook een voedingsbeha. Ik zou het niet zo snel online bestellen omdat het qua maat toch allemaal anders dan anders is en het wel fijn is als hij gewoon precies goed zit Ik ben ervoor naar een lingeriespeciaalzaak voor grote maten geweest, Naron in Breda.
Hebben jullie grote cups zeg! Ik normaal 75A, nu toch al 75B. Tijdens de borstvoeding van mijn zoontjes kwam ik niet eens aan een C. Ik droeg/draag tijdens de zwangerschappen onmiddellijk borstvoedings bh's, kon/kan geen beugels verdragen...