Tot nu toe nog niets aangekomen. Een collega die nog van niets weet, zei dat ik zo mooi slank gebleven ben (ben dit jaar zo'n 7 kilo afgevallen n.l.) Ze moest es weten Mona
Mag ik ook ff meedoen? Ben nog niet zo ver als jullie, maar ben tot nu toe 0 kilo aangekomen. Mijn buikje begint al wel wat te groeien (vooral 's avonds). Groetjes Miep
Kilo of 7 tot nu toe... waarvan 2 in de afgelopen twee weken! Maar goed, bij de VK bleek de kleine ook een enorme groeispurt te hebben gehad
Ik ben nu 14 weken maar ook nog niet echt aangekomen hoogtens een pondje ofzo... Maar zoals ik lees gat het na de 20 weken wel sneller
Ik maak me nu geen zorgen meer. dank jullie wel. Mijn buikje groeit idd wel door dus dan zal ook wel alles goed zijn met de beeb.
oke nou als ik dit lees dan schrik ik van hoeveel ik aangekomen ben. toen ik net zwanger was woog ik eigenlijk veel te weinig.. 55 kilo ( 1.69 m lang) nu weeg ik niet schrikken 70 kilo... ik ben nu bijna 32 weken zwanger.. nou is het zo dat mensen om mijn heen niet geloven dat ik 70 kilo weeg ja het ernig wat ze zeggen is dat mijn buik behoorlijk aan de grote kant is.
Ik was eerst 5 kilo's aangekomen en daarna ben ik 2 kilo's afgevallen. Mijn baby is ook een beetje aan de kleine kant, maar de VK zei dat het niets is om me zorgen over te maken. Ik ben ook maar 1.55m. Hopelijk groeit de baby wel goed, volgende week moet ik weer naar de VK en dan kan ik vragen of hij/zij nog aan het groeien is.....