Hoi, Ik vroeg me eigenlijk af of het nu kwaad kan om onder de zonnebank te gaan? Ik heb als het goed is vorige week donderdag of vrijdag mijn eisprong gehad. Groetjes Debby
denk dat je dat best nog wel kan doen, zou het alleen niet meer doen als je een positieve test hebt gehad. je weet nooit hoelang je nog bezig bent en als je dan steeds alles moet vermijden na je eisprong heb je ook geen deel van leven meer lijkt mij.
ik lig vrij vaak onder de zonnebank en sauna bij ons thuis.. maar ik heb nog nooit iets gehoord over een 'zwangerschapsmasker"? What is it!?
zwangerschapsmasker =vlekken in je gezicht door hormonen. kunnen verergerd worden door zonlicht en zonnebank succes
Een zwangerschapsmasker kan je volgens mij ook alleen krijgen als je zwanger bent en dan volgens mij ook pas als je wat verder zwanger bent maar dat weet ik niet zeker
Hallo dames, Nou ik ben zwanger maar ik heb af en toe toch echt dat zonnebankje nodig! Ik let natuurlijk wel op, zodra ik maar 1 vlekje ga zien ga ik het minderen, maar ik doe het gewoon. In juni ga ik een weekje naar de zon en weet ik nu al dat ik de hele week op het strand lig, met of zonder parasol. Voor de baby of de bevruchting kan het echt geen kwaad. Liefs Kari
na je eisprong maak je nog niet zoveel hormonen aan dat je pigment daar al last van heeft. ik zou dus gewoon lekker gaan zonnen tot je een positieve test in handen hebt. je kunt ook gewoon je gezicht bedekken. de lente/zomer komt er weer aan, ik ga mezelf echt niet inpakken hoor. ik doe een pet op en smeer mezelf goed in met zonnebrand. dus om nou al direct na je eisprong niet meer te zonnen liujkt me ietwat overdreven
ik weet ook niet beter of dat is pas in het 2de deel van je zwangerschap aan de orde toch? hoop ik .... want ik heb dr net nieuwe lampen in gekocht hahhahah....
Hier staat wat informatie over het "zonnen". Ik zou eerder voorzichtig zijn i.v.m. de warmte. http://www.huisartsen.nl/docs/brochure_ ... gemeen.pdf Blz 13 geloof ik.
Bedankt allemaal voor jullie antwoorden. Ik had het idee dat het misschien slecht voor de baby zou zijn om onder de zonnebank te gaan, wist niet dat je alleen dan kans had op een zwangerschapsmasker. Groetjes Debby