veel slijmverlies slijmprop?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door joyce26, 13 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoihoi,
    ik heb even een vraag ik heb al een tijdje last van harde buiken en sinds dag of 2 soort ongi krampjes nu vanmorgen ging ik naar het toilet en met afvegen zat het hele wc papiertje onder met grote brokken slijm dit was taai doorzichtig en wittig erdoorheen..
    is dit de slijmprop? heb bij me 2 meiden dit niet gehad kan het dus niet vergelijken.
    bedankt alvast groetjes joyce
     
  2. joepie01

    joepie01 Bekend lid

    7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    hoi joyce

    goed vraag, heb al een paar dagen last dat ik na het plassen en dan bij het afvegen wat witte slijm op het papiertje heb.
    weet ook niet wat dit is.

    iemand enig idee?
     
  3. jettje

    jettje Fanatiek lid

    30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Hoi hoi,

    Ik heb er geen ervaring mee sorry.
    Maar waarom bel je je vk of gyn niet even.
    Die hebben er meer ervaring!
    Ik vind het wel vroeg als je nu al je sluimprop verlies.
    Sterkte er mee!

    Groetjesss Jetje
     
  4. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    @joepie01 ik heb het niet elke dag nahet plassen tis vandaag voor het eerst en echt een bonk slijm taai doorzichtig en wat wittig erdoorheen.

    @jettje morgen moet ik naar de gyn toe dus vraag het daar ook voor de zekerheid nog even maar als er meer zijn die er ervaring mee hebben hoor ik het graag en ik weet wel dat het verlies van de slijmprop niet gelijk betekend dat je gaat bevallen want dat kan nog weken duren maar was wel benieuwd.

    groetjes joyce
     
  5. Virginie83

    Virginie83 Fanatiek lid

    3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (Belgiƫ)
    Mijn gyn zei dat het naar het einde toe normaal was om meer slijm te verliezen. Over hoe de slijmprop er daadwerkelijk uitziet, heb ik het raden naar.
    Hier ook wel dikwijls last van slijm :( ..

    Is het trouwens zo dat je altijd je slijmprop verliest of kan het ook zijn van niet?

    Heb ook gelezen dat als je je slijmprop verliest, dat de bevalling niet zo lang meer op zich laat wachten..
     
  6. Danique

    Danique Bekend lid

    19 nov 2006
    572
    0
    0
    Ik denk idd dat het je slijmprop is of in iedergeval een deel daarvan, dat is normaal en zegt helemaal niks over een aankomende bevalling.
    Ik heb het ook gehad met 33 weken en de kleine zit er nog steeds....
     

Deel Deze Pagina