Vanacht schrik van mn leven gehad helse krampe gehad liep na de wc viel bijna flauw en bijna overgeven Di pijn was egt nie normaal en mijn buik voelde egt opgeblazen. Verloskundige gebeld ze dacht nie aan een miskraam ma aan baarmoeder die groeit. herkent iemand dit?
Heb het ook al vanaf een week of 6. . Verstopt zit ik niet denk ik gezien ik om de dag ong ontlasting heb Ik krijg het wanneer ik zwaardere dingen eet zoals pasta aardappelen rijst vlees vis groente patat pizza .. eigenlijk het enige wat ik kan verdragen is fruit boterhammen havermout pap koek en chips niet echt gezond dus .. Ga dinsdag weer langs de ha hiervoor ..
Ik heb dat altijd tijdens mijn menstruatie. Dan moet ik ook bijna overgeven en krijg ik helse krampen. Zodra ik dan de grote boodschap heb gedaan trekt het langzaam weg. Ik heb wel een lichte vorm van endometriose waarbij er kleine spots op mijn darmen zitten. Ik wijd dat altijd daaraan, omdat het slijmvlies samentrekt.. Als je het niet vertrouwd zou ik gewoon n0g eens bellen. Hoeveel weken ben je nu zwanger?
Heb het ook gehad toen ik net 5 a 6 weken was. Schrok er behoorlijk van maar volgens de vk zou het inderdaad door groei en innesteling zijn. Had het vooral midden in de nacht als ik lekker lag te slapen haha. Bij mij hielp het om even wat warms te drinken of een kruik tegen m'n buik. En probeer niet verkrampt te liggen. Dat maakt het vaak erger.
Dat had ik op dat termijn ook bij dr 1e. Was ook het groeien van de bm. Ik werd dan 's nachts wakker van vreselijke buikkrampen! Ging wel over na een paar weken.
Ik had vannacht hetzelfde maar dan in mijn slaap ff serieus ik dacht dat de bevalling begonnen was heb meteen gebeld en ben de auto ingestapt ik was zo bang dat ik echt huilde eenmaal daar hebben ze gekeken het kindje was aan het schoppen en bewoog goed had geen ontsluiting dus waar komt dit vandaan .. Opeens viel het me in ga veel minder naar de wc het blijkt een verstopping te zijn het was ook weg het kwam en het ging er zaten 2 min tussen uiteindelijk naar huis gegaan zakje genomen en weg was het wat zijn wij bang geweest niet normaal ! Toch even na laten kijken 5 weken lijkt mij vroeg maar alles kan Liefs