hey ladiesssss, Mijn man gaat morgen zijn sperma afgeven en ik ga naar de gyn. Ben super super super super super zenuwachtig! Zeker ook omdat ik niet weet wat mij te wachten staat.. Hoop dat het een leuke vrouw is die mij gaat behandelen hihi
je kan beter een man hebben als gyn dan een vrouw, vrouwen zijn veel zakelijker,mannen zijn een stuk liever en tonen meer begrip (zo heb ik het ervaren) in ieder geval succes bij de gyn.
Nou nou, hoeveel vrouwelijke gynaecologen heb jij wel niet gehad dan? Ik heb een vrouw en die is super lief en meelevend. Dus ik denk niet dat je over alle vrouwelijke gyn. zo kan spreken. Enise, heel veel succes morgen bij de gyn.
ik heb 3 vrouwelijke gehad, hier zijn de vrouwelijke gyns erg zakelijk de mannen zijn hier veel liever
Ik hoop dat je man een goede uitslag zal krijgen van het ziekenhuis en dat de gyn een lieve vrouw is. Good luck!
Bedankt voor jullie reacties meiden! @Jikke; ik ga samen met mijn man, ik ga echt niet alleen hoor hihi.. We doen lekker alles samen.. @Sonja; ik heb liever helemaal geen man, heb ik ook speciaal aangegeven. @Mounia; jij ook veel succes! Laat je ons weten hoe het is gegaan? Ben wel benieuwd
dank je enise!ja ik zal het laten weten,het is nu half 3 wat gaat de tijd langzaam haha,ik moet er om 4 uur zijn
Enise en Mounia veel succes! De eerste stap is gezet. Hoop dat jullie wijzer worden en dat de eventuele 'schade' mee zal vallen! Groetjes Vanilia De gyneacoloog die ik had was erg lief en zachtaardig, was een vrouw
Hoi allemaal. Ja meiden vertel eens hoe is het gegaan. Ik hoop dat het allemaal is meegevallen. Ik zelf heb volgende week een eerste afspraak bij de gynaecoloog. Alleen stond er in die brief vermeld dat ik op een eerste afspraak alleen maar de vragen ging door nemen met een assistente. (kreeg een formulier met vragen voor mij en mijn man en die moest ik opsturen). Pas de tweede gesprek zie ik mijn gynaecoloog. Bij jullie ook?
bij mij was het op zich wel goed gegaan,we moeten waarschijnlijk IVF doen.we worden doorverwezen naar een groter ziekenhuis want het ziekenhuis hier heeft dat niet(aleen IUI). ik hoop stiekem wel dat IUI toch ook voor ons nog een goeie kans kan zijn.(dat is een minder zware behandeling) dus we moeten eerst maar weer even afwachten tot we in dat andere ziekenhuis aan de buurt zijn,daar krijgen we ongeveer met een maandje een inteek gesprek. enise hoe is het bij jou gegaan? groetjes mounia
heey bloempje0, ja ik had ongeveer hetzelfde, toen we daar waren moesten we eerst wat vragen doornemen met een assistente. haha was wel grappig want ze was nog zenuwachtiger dan ik. maar daarna moesten we weer even wachten en hebben we dus een gesprek gehad met de gyn. succes!
Gelukkig maar dat alles goed gegaan is, ik hoop dat al jullie vragen zijn beantwoord. Fijn dat jullie zo snel in het andere ziekenhuis terecht kunnen voor een intake gesprek. Heel veel succes met alles, houd je sterk meid.
Misschien was die assistente net nieuw in haar vak. Oke ik vroeg het me zo af, want ken iemand die gelijk bij de gynaecoloog terecht kon. Dank je wel!