Tja erg vreg misschien, maar het is zo 13 t/m 17 feb Vorig jaar heb ik heel bewust gekozen om niet te gaan. Ik wist dat eht iets langer kon duren bij ons en wilde niet geconfronteerd worden met al die mooie buikjes of lieve baby's. Misschien zijn we dit jaar wel zwanger, nou dan is de keuze snel gemaakt, dan gaan we natuurlijk.. Maar als we nog niet zwanger mochten zijn vind ik het zo een moeilijke keus. Er is best veel info te vergaren daar over als we wel zwanger mogen zijn, en ik hoop dat we dit jaar echt een mooi wonder mogen verwachten. Maar het is ook zo confronterend... Wat doen jullie en vinden jullie?
ja ik dacht ook een paar maanden geleden van met de volgende 9 maanden beurs dat ik wel zou gaan,maar nu weet ik het niet,want het zwanger worden is voor ons niet zo gemakkelijk.en wat je al zei je ziet overal die zwangere buiken en schattige baby's. dus ik ben er ook nog niet uit,maar ik denk dat ik niet ga. ben benieuwd hoe de rest erover denkt..
wil ook gaan maar ja hier ook nog niet zwanger en aangezien wij ook weten dat het bij ons waarschijnlijk niet vanzelf zal gaan is het wel behoorlijk confronterent dus zal wel niet gaan dan
Ik ben vorig jaar wel geweest... samen met mijn (toen) 17w zwangere schoonzus... Omdat ik het moeilijk vond dat zij binnen no-time zwanger was, wilde ik mezelf voor de leeuwen gooien... en het was echt super gezellig! Dit jaar gaan we weer... Zij heeft oppas geregeld voor de kleine en ik bestel de kaartjes. Zelfs al ben ik niet zwanger... ik vind het heerlijk om trotse zwangeren en mama's te zien lopen.. We pikken dan ook nog een stukje HH-beurs mee... ook leuk.. lekker mutsen daaro!
Ik ga dit jaar ook met met mijn zwangere vriendin... Met een beetje geluk ben ik dan ook zwanger....zou wel zo leuk zijn!
Wij gaan uit zelfbescherming niet naar zo'n beurzen... hoop er ooit zelf met een dikke buik te mogen gaan pronken maar voorlopig is het te zwaar vrees ik... Heb vorig jaar toch gehoord van enkele meiden die naar zo'n beurs gingen dat het heel zwaar was en dat doe ik mezelf liever niet aan!
Ik zou wel graag willen gaan, maar ook hier nog niet zwanger en heb ook geen idee hoe lang het nog zal gaan duren. Zou er denk ik heel veel moeite mee hebben om al die zwangeren te zien. Dus ook uit zelfbescherming ga ik maar niet.
Ik ben er een tijd terug ook geweest in utrecht. Mijn zus is zwanger en ben toen met haar meegeweest, was erg leuk
De beurzen ansich zijn idd erg leuk, 2 jaar geleden was ik er met mijn moeder en mijn zusje en toen een kleine3 mnd oude nichtje. Heel gezellig en leuk, maar het is ook best zwaar om nu te doen als we na dan 15 rondes nog neit zwanger zijn. Moeilijk hoor, ik wil wel, maar kan ik het aan?
ik ga dit jaar gewoon kijken samen met de vrouw ondanks we waarschijnlijk nog niet zwanger zijn (net begonnen) gaan we wel kijken en ideeen opdoen en informatie inwinnen
Ik wil ook eigenlijk maar ga niet als ik niet zwanger ben. In nov is er weer een babybeurs heb ik gelezen.
ik ga ook samen met mijn beste vriendin die nu net 6 wkn zwanger is! hopelijk weet ik dan ook wat meer.. en idd even naar de HH beurs
Zo'n beurs lijkt me echt erg leuk. Alleen zou ik veel te bang zijn om bekende tegen te komen. Er is namlijk nog niemand in onze omgeving die weet dat wij al serieus bezig zijn. :-$ Maar ik weet van mezelf dat ik het best zwaar zou hebben als ik niet zwanger ben en ik loop daar. Gelukkig weet mijn man precies hoe ik ben. Als we naar zo'n beurs zouden gaan dan moet ik al wel zwanger zijn. Voor mijn eigen bestwil!
hoi ik ga met een vriendin naar de hh en denk dat ik ook wel even ga kijken op de 9-maanden beurs vorig jaar ook geweest maar was weer snel weg want was er toen nog niet mee bezig en kreeg allemaal vragen had echt zoiets van wat doe ik hier maar hoop dit jaar ook zwanger te zijn nog 6 dagen en dan kan ik testen dus het zou kunnen maar anders ga ik evel even kijken maar is natuurlijk minder leuk als voor het echie maar ja we zien wel is pas mijn derde ronde dus verwacht er nog niet te veel van gr linny
Vorig jaar was ik net zwanger. Ik was helemaal blij en heb die kaartjes besteld. Helaas kreeg ik vlak ervoor een MA. Nu ben ik weer zwanger. ALs ik 21 januari een goede echo heb bestel ik zeker weten de kaartjes! Maar als ik nog niet zwanger zou zijn dan zou ik niet gegaan zijn.
www.negenmaandenbeurs.nl pfff.. het lijkt me leuk om te gaan, maar dan wil ik ook zwanger zijn ja! nog maar ff kijken of ik echt wil..
Ik moet zeggen dat ik vorig jaar niet zwanger was, maar daarom juist ben gegaan. We wilden eens heel veel informatie op gaan doen m.b.t. het zwanger zijn enzo. Ik heb er geen spijt van dat we zijn geweest: we zijn een hoop wijzer geworden, vooral m.b.t. de kosten van alle dingen die aangeschaft moeten worden en de onderwaterbevalling. En het was sowieso een leuke, maar wel drukke, beurs. Dat we dit jaar weer gaan spreekt natuurlijk voor zich . En ook wij pikken dan een stukje huishoudbeurs mee.