Vandaag precies 32 weken zwanger, sinds gisterenavond erg last van hevige menstruatiepijn/krampen, onder de douche gegaan en toen ging het weer een beetje beter. Kleine is best druk en heb nu weer een beetje last van zeurderige menstruatiepijn, het komt en neemt weer af...bij mijn dochter had ik dit niet zo. Zal dit een teken zijn?
Wellicht indaling?? En anders oefenweeen. Aangezien er geen regelmaat in zit lijkt het me niks ernstigs.
Heb je bloed of vochtverlies? En anders even je vk bellen. Beter 10x te veel dan 1x te weinig... ik heb ook verzuimd optijd te bellen met opname in ziekenhuis als gevolg dus beter een keer bellen voor de zekerheid dan dat je achteraf zegt: 'had ik maar' iedereen kan hier advies geven maar niemand kan dat beter dan je VK!
Klinkt als indalingsweeen en voorweeen, had ik ook twee week geleden. Maar gewoon ff je verloskundige of gynaecoloog bellen hoor, als je het toch even zeker wilt weten, voor je eigen gemoedsrust
Ik zou gezien je termijn even je verloskundige bellen. Het hoeft niets te betekenen maar het is een beetje lullig om nu geruststellend te reageren terwijl het voor hetzelfde geld wel al wat aan het rommelen zou kunnen zijn!
Klinkt als indalingsweeën of oefenweeën, maar als je je zorgen maakt zou ik gewoon even bellen, daar zijn ze voor! Liever te veel dan te weinig.
Ik zou even de vk bellen. Dan krijg je duidelijk advies en zijn ze op de hoogte. Beter een keer te veel bellen als te weinig. Zelf bij mijn eerste zwangerschap had ik ook wat klachten maar vond ik bellen niet nodig maar op aandringen van mijn moeder toch gebeld. 24 uur later had was mijn dochter geboren met 35 weken. Nu zwanger van de derde en als ik twijfel bel ik gewoon.
Het klinkt voor mij ook als indaling/oefenweeen, maar ik zou toch even bellen. Heb je veel harde buiken en daarbij bloed of vocht verlies? Je zegt dat het komt en gaat, misschien helpt het om even in de gaten te houden hoeveel tijd er tussen zit. Ik heb dit ook gehad in mijn zwangerschap en toen is de vk komen kijken, maar alles zat nog goed dicht dus het was vals alarm. Maar, je kan nooit voorzichtig genoeg zijn, dus ik zou bellen als ik jou was.