Hoi, Ik heb een vraag, ik heb nu aal een paar weken buikpijn en afgelopen zondag ging dat gepaard met wat slijmerig bloedverlies met stolsels. Wat kan dit zijn, kan ik zwanger zijn? Ik hoor het graag. Groetjes
Hoi Knuffeltje, het ligt er een beetje aan waar je in je cyclus zit. Het kan zijn dat je een vroege miskraam hebt gehad, maar het kan ook een innestellingsbloeding zijn of een voorteken van ongesteld worden. Vaak is het ook niet te verklaren en wordt je alsnog ongesteld, of was dit je menstruatie deze keer, of ben je toch zwanger. Kortom, onzeker. Je kunt een test doen als je al je NOD voorbij bent. En anders kun je niet meer doen dan afwachten. Groetjes Brigitte
Hoi, Het probleem is echter dat ik geen eisprong heb. Ik heb zondag toen het bloeden niet meer terug kwam Wel een test gedaan maar die was negatief. Ook heb ik nu erge Buikpijn. Groetjes
Hoi Knufeltje, als je geen eisprong hebt zul je inderdaad ook niet zwanger zijn. Ik weet dan ook niet zo goed wat het kan zijn. Je darmen?! Wellicht toch wel even een goed idee morgen eens contact op te nemen met je HA, want al een paar weken buikpijn lijkt me niet fijn en goed. Groetjes Brigitte
Hoi Brigitte, Ik moet er nog wel aan toevoegen dat ik af en toe een spontane eisprong heb, maar dat ik het niet weet van te voren. Ik kan niet zien aan het uitblijven van mijn menstruatie dat ik zwanger kan zijn. Vanochtend is de buikpijn er nog steeds maar, meer met vlagen. Ik vloei nu ook meer een bruine vloeistof. Ik wacht even af wat het gaat doen, wellicht wordt ik gewoon ongesteld en is er niets aan de hand. Toch bedankt voor uw reactie. Groetjes