Raar gevoel.. Kan iemand mij helpen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door didi1988, 25 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. didi1988

didi1988 Actief lid

23 feb 2007
    369
    1
    0
    hoi hoi,

Ik voel me zo raar misschien kan iemand mij helpen? :(

Ik heb een kriebelig gevoel in mijn buik (soort vlinders lijkt het wel), eet echt (voor mijn doen) heel veel, kan niet goed slapen, heb stemmingswisselingen, hoofdpijn, ik heb mijn eitje goed gevoeld, en toen ook geklust (net er voor en er na), heb ook af en toe een soort van krampjes in mijn onderbuik, en was vanmorgen (en gister) heel even misselijk toen ik ongeveer een half uur wakker was.. Ik slik de pil al een hele tijd niet meer dus ontpillen kan het niet zijn.. iemand hier een idee? Ik weet het echt niet meer.. :(
    Owja en mijn urine en slijm lijkt anders te ruiken (sorry voor de d-tails :oops: )..

Groetjes Didi

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Het klinkt alsof je zwanger bent! :) Nog 10 daagjes wachten en dan kun je testen! :) SUCCES! X

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Je zou inderdaad zwanger kunnen zijn maar goed, je moet toch echt nog een dag of 10 wachten voor je kunt testen...

Ik zou proberen zo rustig mogelijk hiermee om te gaan, hou goede hoop en heel veel succes!

4. didi1988

didi1988 Actief lid

23 feb 2007
    369
    1
    0
    hoi hoi,

bedankt voor de reacties, ik ga dan maar duimen dat de :evil: :evil: er niet zijn 6 feb... ik hoop het :)
    Wel spannend hoor :oops:

Groetjes Didi ;)

5. didi1988

didi1988 Actief lid

23 feb 2007
    369
    1
    0
    Hoi hoi,

Ik heb nou sinds vanmorgen ook witachtig dikker slijm verlies.. Moet al (voor mijn doen) vaker plassen, begin last te krijgen van mijn rug, heb hoofdpijn en mijn man zegt dat ik zwanger ben ondat ik weer net zo zou doen als dat ik deed toen ik zwanger van man onze dochter :rolleyes:

Vandaag zou ik volgens de berekeningen de innesteling hebben.. :(

Lijkt het er nou echt op dat het raak zou kunnen zijn deze maand? :oops:

Groetjes Didi

6. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Hoi,

Ik wil je niet ontmoedigen, maar vorige maand had ik ook al die klachten die je omschrijft en vond mijn man me ook hetzelfde als toen ik zwanger was van Pete, maar na 3 negatieve testen was ik toch ongesteld geworden na 38 dagen.
    Volgens mij krijg je pas zwangerschapskwaaltjes als je het hcg hormoon gaat aanmaken en dit is pas vanaf de innesteling.

Ik hoop wel dat je zwanger bent!

Groetjes Saskia

7. muissie

muissie Lid

25 nov 2007
    71
    0
    0
    Tja ik heb al die dingen ook, en ben dus ook heel hard aan het duimen....maar ben ook zo bang dat ik het te graag wil en daardoor misschien wel al die dingen wil voelen. Allhoewel ik niet denk dat ik die krampen zelf verzin.....

Vanmorgen belde mijn zus om te vertellen dat ze zwanger is, voelde dat al wel aankomen. Zei had nergens last van en ik hoor dat heel veel, dus dan ben ik bang dat dit ook weer niets is...

Maar goed, ik zal met je meeduimen hoor haha!

Liefs

8. Selina26

Selina26 Bekend lid

27 nov 2007
    935
    126
    43
    Vrouw
    Veel succes! Ik kan er over meepraten. Ben nog nooit zo misselijk geweest als de afgelopen dagen!

9. didi1988

didi1988 Actief lid

23 feb 2007
    369
    1
    0
    hoi hoi,

bedankt voor de reacties, en ik ga voor jullie duimen meiden ;)

Groetjes Diana :)

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik voel hetzelfde in mijn buik als jij ook hebt....hoop zo dat het raak is :D

Deel Deze Pagina