Ik heb uiteindelijk de keuze gemaakt een beco te kopen. Maar ja nu twijfel ik weer welke we zullen nemen. Beco Butterfly II Carnival of deze: Beco Butterfly II Lenka Is de eerste niet te meisjes achtig??? Ik twijfel ook een beetje omdat, mocht hij niet bevallen, ik hem weer kan door verkopen. En dus een kleur wil die voor jongens en meisjes kan. Wat vinden jullie?????
ik vind dan de lenka mooier...vind de carnival iets te fleurig daarom heb ik ook het model grace gekozen...
voor een jongetje zou ik voor de tweede kiezen. De eerste vind ik zelf wel mooier, maar meer voor een meisje.
Ik vind ze allebei meisjesachtig....en idd Jij bent zelf een meisje dus het kan allebei! Ik vind die 1e met al die kleurtjes veel leuker!
Ik vind ze persoonlijk allebei meer voor meisjes. Maar dan zou ik voor de Lenka gaan. Ik heb zelf de BB II Aiden besteld, vind ik zelf mooier voor jongens en mijn vriend wou alleen met deze lopen
Vind ze allebeide erg mooi. En kunnen ook alletwee wel voor een jongen lijkt me. Ben zelf verliefd op Carnival sinds ik voor het eerst een Beco zag. Dus ik zou voor carnival gaan.
Carnival. Ik heb lang getwijfeld tussen de carnival en de grace. Uiteindelijk de grace gekozen, maar ik vind de carnival nog steeds erg gezellig met alle kleurtjes. p.s. Nog een tip. Ik heb de beco uit de UK besteld. Scheelt een paar tientjes (heb er 109 euro voor betaald, maar is uiteraard afhankelijk van de huidige wisselkoers).