vanavond om half 9 komt op rtl 5 de film seven pounds met will smith. Echt het is een super film. Dus niets te doen vanavond? Kijken!!! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Goede film tot nu toe, maar ik voel me al niet zo happy en kan niet echt zeggen dat ik er blij van word
Ik ben al te laat, zie nu het laatste stukje. Ben heel benieuwd waar deze film precies over gaat. Wat gebeurt er nu met die kwal? Is er iemand die het een beetje kan uitleggen?
Die kwallen zijn giftig maar doden je niet meteen, ze leggen je systeem plat en je sterft langzaam. Ook verpesten ze niet je organen zoals bij ophanging ( slecht voor longen en hart), of gas of schot door hoofd enz. Hij gaat in een ijskoud bad liggen omdat dat a) goed is voor het behouden van je organen en b) kwallen niet houden van ijskoud water en dus de eerste warmtebron opzoeken die ze kunnen vinden, in dit geval Will Smith
SPOILER Oh en de film gaat over Will Smith die ooit met zijn vrouw in een auto zat terwijl hij zat te smsen onder het rijden. Hierdoor veroorzaakt hij een ongeluk waarbij zes vreemden en zijn vrouw omkomen. Hij kan niet leven met het enorme schuldgevoel en gaat als een soort boetedoening voor alle pijn en leed die hij veroorzaakt heeft op zoek naar 7 goede, vriendelijke mensen die allemaal iets nodig hebben lees: zijn organen. Op die manier kan hij zeven levens redden voor de zeven die hij genomen heeft. En uiteindelijk lukt hem dat dus ook, nadat hij zelfmoord pleegt door de kwallen. Een meisje waarop hij verliefd is krijgt zijn hart, een blinde man zijn hoornvlies, een andere man zijn nieren, een vrouw met een gemene echtgenoot zijn strandhuis, een long ( of een stuk long whatever) aan zijn broer, beenmerg aan een klein jongetje, zijn lever aan een vrouw. Seven pounds staat voor het gewicht van de organen! Zooooon mooie film!!
Had hem opgenomen en vanochtend in alle rust gekeken... Wat een super film! Heb met tranen in mn ogen zitten kijken. Mooi verhaal! Ik hou wel van dit soort films, zeker de moeite waard om voor mn collectie aan te schaffen.
Vind dit ook al wel een beetje een spoiler voor als je de film nog moet zien Ik vond het ook een goede film! Wel een jankfestijn hier gisteren trouwens.