Even klagen

Discussie in 'De bevalling' gestart door Mammie83, 17 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammie83

Mammie83 Actief lid

11 jun 2011
    160
    0
    0
    Den Haag
    Pfff, net bij verloskundige geweest voor een echo omdat ik graag wilde weten of me placenta goed ligt.

Hij moet 2 cm van de uitgang af liggen, maar ligt er 1,7cm vanaf...daarnaast ligt beeb in stuit :( met de beentjes recht naar beneden.
    De kans dat hij zelf nog gaat draaien is volgens de VK nihil aangezien de kleine aan de grote kant is en ik niet "hele sloten"vruchtwater heb, wel nog voldoende voor de beeb, maar hij heeft daardoor gewoon minder ruimte...

Over 2 weken gaan ze nog een echo doen om te kijken of de placenta al wat hoger ligt en of de beeb is gedraaid (we hopen maar op een wonder) Is dit niet het geval wordt ik over gedragen aan de gyn en gaan we met deze verder kijken wat er mogelijk is...

Ergens heb ik ook steeds het gevoel gehad dat de kleine en de placenta niet goed lagen, maar als je die bevestiging dan krijgt is het toch wel zuur...wil gewoon zo graag natuurlijk bevallen, maar ben me er wel heel erg van bewust dat als het een KS wordt dit is voor de veiligheid van me beeb en dat is ook uiteindelijk het aller belangrijkste!:D

Maar ik baal wel....:x

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    kan me voorstellen dat je ervan baalt!
    ik hoop dat de echo over 2 weken toch een wonder laat zien en dat en je placenta genoeg omhoog is gegaan en dat de kleine zich heeft weten om te draaien!
    sterkte met wachten!

3. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ik kan het me voorstellen ja. Bij mij lag de placenta ook in de weg, 1,5 cm maar is uiteindelijk wel verschoven naar 4 of 5 cm. Ik hoop voor je dat het wonder gebeurd en je gewoon kan bevallen.
    Aan de andere kant lijkt het me fijner om een geplande ks te krijgen dan na 3 dagen weeen en het lukt niet ;)

4. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

kan me voorstellen dat je baalt !
    hier ook zo iets gelijksaardig , beeb ligt half dwars half stuit gyn schat de kans op draaien heeel klein , en een versie doen ze niet bij dwarsligging dan word het zoiezo keizersnee
    en ook al is het toch voor de veiligheid van de beeb en kan het niet anders zie der zoo tegenop als ik der over nadenk baal ik ook ontzettend , hier ligt de placenta wel goed , beebje is wel aan de grote kant en vruchtwater normaal maar hij ligt nu al een 13 a 14 weken zo .

5. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Ik kan me wel voorstellen dat je baalt. Maar met 32 weken ligt je uk nog niet vast... Hou hoop :)

6. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ons meisje is met 35 wkn pas gedraaid, lag al die tijd in stuit. Dus er is nog hoop!
    En wie weet schuift je placenta nog een stukje omhoog.

7. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    Mijn zusje is bij 41+4 nog gedraaid van stuit naar goed... En mijn moeder heeft het niet eens gemerkt. Totdat ze ineens in haar ribben geschopt werd. Uiteindelijk is ze geboren bij 41+6... Dus alles kan :)

Deel Deze Pagina