Iemand tips: cadeau voor 100-jarige :-)

Discussie in 'De lounge' gestart door Gizzie1983, 9 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    We zijn uitgenodigd voor de verjaardagsreceptie van een lieve mevrouw die 100 jaar wordt :).

Ze was een vriendin van de oma van mijn man. Elk jaar gingen we met de oma van mijn man naar haar toe om een middagje te kletsen en lekker veel oude koeien uit de sloot te halen ;). Toen oma overleed zijn we nog 1 of 2x bij haar geweest, maar uiteindelijk is het contact toch een beetje verwaterd... Maar nu, na 10 jaar, ineens een uitnodiging in de bus! Bijzonder en ontroerend.... inmiddels haar schoondochter op Facebook gevonden en al even contact gehad. Haar schoonmoeder vindt het ontzettend fijn dat we komen en dat ze ons weer ziet na zo'n lange tijd. Ze is nog heel goed van geest gelukkig :).

Maar jeetje, wat moeilijk om een cadeau te bedenken! Een envelop vind ik niet leuk.... een bloemetje een beetje afgezaagd. Heeft iemand nog ideeën misschien?

2. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.865
    5.136
    113
    Home
    Digitale fotolijst

Gizzie1983 vindt dit leuk.
  3. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
    Misschien een tegoedbon om haar mee uit lunchen te nemen en ouderwets een middagje oude koeien uit de sloot halen. Daar zal tijdens het feestje niet veel tijd voor zijn, en aangezien ze jullie uitnodigt heeft ze het altijd gewaardeerd.

Spritsmetmelk, momwithcamera, einad en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Dat is een leuk idee :)!

5. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Zijn er foto's van haar en oma? Klein fotoboekje is dan misschien leuk.

Was er iets dat ze samen erg lekker vonden? Chocola of een borreltje?

Een uitje zoals een lunch of een tochtje met de auto langs plekken met een herinnering is erg leuk. Mocht ze lichamelijk dat niet meer zo goed kunnen dan waardeert ze een bezoekje na het feestje vast ook heel erg.

Gizzie1983 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina