bv en gewone koe- of geitenmelk. Groei- opvolgmelk is gemaakt voor de commercie, heeft weinig toegevoegde waarde en wel veel toegevoegde suikers.... http://anurati.com/918/918
Hier borstvoeding, daarnaast kennismaken/ proeven van sojamelk. Ik gebruik wegens eigen allergieën en toleranties geen koemelk. Als toetje kregen ze wel volle kwark. Eigenlijk is alleen de koemelk vervangen voor soja. Wel zo makkelijk hier.
Maar wel minder eiwitten. Meteen de reden waarom het in België wél aangeraden wordt om groeimelk te geven.
Volle koe melk en volle Griekse yoghurt (waar dus wel veel eiwitten in zitten). Hij heeft tot nu gewoon fv 1 gekregen
Wij eten voor 95% vegetarisch, dus vandaar dit topic. Ze zijn nog niet jarig, maar wel bijna en ik zit dus in twijfel waar ik op ga overstappen na hun verjaardag. Die suikers vind ik een nadeel, maar aan de andere kant, ze krijgen weinig troep binnen verder. En verder bevat het dus wel meer van andere goede dingen dan gewone koemelk. Als ik het zo even lees dan.
Dreumesmelk, omdat hij dat kleine beetje extra wel kan gebruiken met zijn vreemde/eentonige/soms volledig afwezige eetpatroon