Onze dochter van 2,5 week begint steeds vaker een beetje te spugen na de voeding. Ik zit na het voeden al een kwartier met haar rechtop en boeren doet ze prima. We zijn in overleg met cb overgegaan naar iets meer voeding. Ik vraag me nu af of die extra voeding er misschien voor zorgt dat ze vaker beetjes spuugt en dat we beter weer iets minder kunnen geven. Het zijn geen grote hoeveelheden, maar zodra het haar dwars zit, slaapt ze niet tot de volgende voeding..
Hallo! Dit kan inderdaad heel goed de oorzaak zijn, je kan het beste even proberen met teruggaan naar de vorige hoeveelheid, dan kan je het over een goeie week weer eens proberen. Succes groeten Femke
Ik ben nu naar de 110cc gegaan, we vergeten soms af te gieten en houden dan in de gaten dat we bij 110 stoppen. Echter lijkt het wel of onze dame geen rem kent, ze blijft gewoon doordrinken. Niets speen uit haar mond wurmen of wegdraaien. het spugen is trouwens wel al minder. Hoe kan het dat ze geen signalen van volzitten afgeeft? Als babies niet drinken tot ze verzadigd zijn, vallen ze dan slechter in slaap?
Hoi, Je kindje heeft een zuigbehoefte van ongeveer 20 minuten. Na 20 minuten treedt de verzadiging goed in en zal een kindje langer verzadigd zijn op de voeding. Groetjes Eveline