Wat gebruiken jullie nu jullie kindje 1 jaar is geworden? Zijn jullie geheel overgestapt naar gewone melk met vitamine D of overgestapt naar bijv. Friso 3 en waarom?
ik ben nog niet overgestapt omdat hij nog geen 12 maanden is. Maar bij ons op het cb zeggen ze dat nr3 niet nodig is melk met vit d is goed genoeg. nr3 is geldklopperij volgens hun. ik vind het niet erg, want het scheelt een hoop centen
Ik vind t qua prijs niet uitmaken. Ik haal altijd kruidvat normaal in de aanbieding, is dan 5,09 per pak en hier doe ik echt lang mee. Nu krijgt Justin nog opvolgmelk met bambix en n avondfles opvolgmelk 3. Tussen de middag gewone melk. En ik wil binnenkort overgaan op s morgens gewone melk met bambix en tussen de middag gewone melk en s avonds wat sap.
Normale melk omdat ze hier dan al aan went en dit later ook krijgt. Ook vind ze het erg lekker. We voegen wel vitamine D toe.
Ik geef nog 2 x groeimelk van friso en tussen de middag half volle melk,ga wel binnenkort de pap s'ochtends ook met gewone melk geven en s'avonds drinkt ze nog een half flesje pyamapapje...
Kylian was 9 maanden toen hij van de ene op de andere dag zijn fles weigerde, na 4 dagen (hij at wel zijn brood, warm eten en fruit) werd me dit te gortig en heb ik contact opgenomen met het cb. Op hun advies zijn we toen overgestapt op gewonen melk met vitamine d druppels extra en vanaf dat moment ook geen problemen meer gehad. Schijnbaar was hij er dus gewoon op uit gegeten. Groetjes Anita
Als ze geen verhoogde allergiekans hebben dan kunnen ze met 9 maanden langzaamaan over op dagmelk. Vanaf 6 maanden mogen ze al aangezuurde melkproducten zoals yoghurt, karnemelk en kwark hebben.
Gewone melk. Ik zal blij zijn als ik niet meer van die pakken voeding hoef te kopen. We zitten nu nog in de wen fase en opmaken laatste pak.
vanaf 11 maanden....meneertje wou toen ook geen opvolgmelk meer anders waren we met 1 overgegegaan maar gewone melk vond hij dus nog wel lekker