Het lukt onze dochter niet goed om te poepen. Ik weet waneer ze begint met poepen want dan hoor je haar hard kreune en haar gezicht loopt rood aan van het persen. Als ik haar hoor kreunen dan leg ik haar op het verschoningskussen en hou haar beentjes hoog met mijn handen tegen haar voetjes zodat ze daar tegenaankan duwen want ze moet echt persen om er wat uit te krijgen...dat is toch niet goed...Ze krijgt al 10-20cc extra water bij haar voeding en we zijn al overgeschakeld naar bronwater maar het blijft zo. Wat kan ik meer doen? Ze krijgt nu Nutrilon HA.
Hoi Stefanie, Daar hebben meer pasgeboren baby's moeite mee! Ze moeten eigenlijk nog leren hoe ze moeten poepen. Daar hoef je je geen zorgen over te maken. Als het goed is gaat dit na een tijdje vanzelf beter. Hoe ziet haar ontlasting er ongeveer uit? Is het hard of wel zacht? Groetjes Linda
Hoi Stafanie, Je mag wel een klein beetje extra water toevoegen aan de voeding, misschien dat het op die manier wat makkelijker gaat. Groetjes eveline