gewone pampers of active fit

Discussion in 'Baby en dreumes' started by patrien, Jul 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. patrien

patrien Niet meer actief

onze stijn heeft het staan, kruipen en proberen te lopen ontdekt.
    nou moest ik laatst nieuwe pampers kopen en stond in dubio:
    de gewone pampers of de active fit?
    wat is in hemelsnaam het verschil?

op de reclame zie je wel dat de active fit beter past voor kindjes die bewegen maar is dit ook zo, wat is jullie ervaring?

2. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    3,369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    ik vond het zelf niet zoveel verschil uitmaken. de gewone luiers zitten net zo goed en is in verhouding goedkoper. maar zal best per kind verschillend zijn.

misschien moet je gewoon ff een pak proberen.

3. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    2,328
    0
    0
    tukkerland
    Met de activit kwam Marit niet droog de nacht door..Met de normale babydry wel..

4. kat

kat Fanatiek lid

Mar 21, 2006
    1,402
    2
    0
    Hier wel weer de active fit en ben er tevreden mee. Wederom ik over de baby dry ook tevreden was, wat betreft het droog houden.
    Maar vondt deze laatste erg stinken na een plasje.

5. stamboom

stamboom Bekend lid

Nov 17, 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Duidelijk de active Fit. Gewone pampers lekten in de nacht door en de active fit niet, lijken ook beter te zitten...

6. inge1983

inge1983 Bekend lid

Jul 27, 2006
    675
    0
    0
    Nils kruipt, loopt en klimt gewoon met de normale pampers en lekt 's nachts niet door (maar dat scheelt heel veel per kindje).
    Ik ga iig geen active fit halen als hij net zo goed beweegt met de gewone, want de active fit zijn duurder in vethouding, maar ieder het zijne natuurlijk ;)

Groetjes Inge

7. kissie

kissie Fanatiek lid

Apr 18, 2006
    1,494
    1
    0
    Heb alle luiers al geprobeerd, alleen met de active fit komt Esmee de nacht droog door, de gewone pampers ook niet! Soms koop ik een keer etos luiers of zo maar daar krijg ik altijd spijt van. Ook overdag geen lekkage met active fit, echt een goede pasvorm en sluiten goed aan, rekken erg mee. Ik koop een voorraad in de aanbieding, vaak 3 halen 2 betalen enzo... ze zijn idd wel duur maar je kunt er net zo lang mee als een groot pak etos luiers haha. Active fit houden het vaak vol van 7 uur tot 12.30 uur, terwijl Esmee erg veel drinkt, vind ik er lang! En nooit luieruitslag....

8. Butterfly

Butterfly Bekend lid

Mar 13, 2006
    979
    0
    0
    Volgens mij is de active fit aan de onderkant wat langer dan de normale pampers. Ik vind de active fit niet zo fijn omdat ze sneller scheuren bij de plakker of het randje bij de billen (ik ben doe hetzelfde als bij de gewone pampers en die gaan niet stuk). Daarnaast zitten er ongeveer 10 luiers minder in. Ik blijf lekker bij de gewone pampers en als ze te klein zijn ga ik over naar de + (of 1 maat groter natuurlijk)

9. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,337
    36,198
    113
    Nou jesper lekte met de active fit juist door, dus hier weer de gewone pampers, gaat tot nu toe nog altijd goed.

10. patrien

patrien Niet meer actief

dit blijkt dus per kindje verschillend te zijn en is dus even uitproberen

ik dacht dat het aan onze stijn lag, ik vind zijn plasje ook stinken.
    ik ruik als hij geplast heeft maar nu blijkt dit dus aan de pamper te liggen.

11. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,337
    36,198
    113
    haha, dat ligt echt aan de pampers ja, wat een vieze geur he!

12. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

Apr 6, 2007
    1,797
    1
    38
    ik heb de gewone pampers en die bevallen mij prima, nu is het wel zo dat ze nog niet kruipt, mar ze gaat we de hele box door en draait flink rond.

13. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

Oct 9, 2006
    2,351
    0
    0
    overijssel
    Hier ook de gewone pampers baby dry, deze doen het prima en demi lekt eigenlijk nooit door. (ook niet 's nachts)

14. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

Mar 23, 2007
    1,783
    0
    0
    ik heb ook de pampers babydry en ze blijven goed zitten. ook met tijgeren en staan, optrekken.
    voor de nacht heb ik een maatje groter. hij slaapt op zijn buik en met dezelfde maat als overdag lekt hij wel door.

15. joyce

joyce Bekend lid

hier ook gewone pampers heb de active weleens gekocht
    maar zag er eigenlijk niet zoveel verschil in

16. Ise

Ise VIP lid

Oct 28, 2007
    5,163
    436
    83
    ik gebruik ze beiden, zijn allebei goed maar active fit vind ik fijner in gebruik. bij babydry idd stinkplasjes..

17. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Nou sinds een aantal weken hebben wij steeds vaker een doorgelekte luier.. we gebruiken de normale baby-dry maar nu Louise zo druk aan het rondtijgeren/staan etc. is wil ik juist een keer de active fit gaan proberen.

Share This Page