Wij hebben bij Olaf ook wel omslagrompers gebruikt. We vonden ze wel fijn en hadden hele mooie met drukkertjes, ze sloten mooi aan. En idd handig als hij onder zat
Dab denk ik toch dat ik eens bij Prenatal ga kijken naar rompertjes met omslag met drukkertjes.Tja ik moet zeggen dat ik hem niet minder mooi vind dan een gewoon rompertje.
Ik heb er een paar met overslag. De rest zijn normale rompertjes. Volgensmij maakt het de kraamzorg niet heel erg veel uit.
Mijn moeder heeft ze vroeger voor mij en mijn broertje gebruikt en vond ze ideaal. Wij waren nl. breekbare baby's en braken onze botten supersnel (nu nog trouwens). Omdat mijn hoofdje na de geboorte al min of meer gecrushed was, hoefde ze met de omslagrompertjes niet over mijn hoofd heen te sjorren. Ik heb nu zelf voor ons kindje wat straks geboren wordt, gewone rompertjes, maar ook wat overslag gehaald.
Toen mijn jongens nog in het ziekenhuis lagen gebruikten wij die overslag rompers ook maar ik vind het echt geen handige dingen. We zijn toen snel overgestapt op de normale rompers