gewone rompertjes of overslag rompertjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Esthers, 15 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wij hebben bij Levi alleen maar normale rompers gebruikt en heb de omslag rompers geen minuut gemist

2. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Wij hebben bij Olaf ook wel omslagrompers gebruikt. We vonden ze wel fijn en hadden hele mooie met drukkertjes, ze sloten mooi aan.
    En idd handig als hij onder zat;)

3. Esthers

Esthers Bekend lid

7 jul 2009
    541
    1
    16
    zorgkundige
    Flevoland
    Dab denk ik toch dat ik eens bij Prenatal ga kijken naar rompertjes met omslag met drukkertjes.Tja ik moet zeggen dat ik hem niet minder mooi vind dan een gewoon rompertje.

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik heb er een paar met overslag. De rest zijn normale rompertjes. Volgensmij maakt het de kraamzorg niet heel erg veel uit.

5. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Mijn moeder heeft ze vroeger voor mij en mijn broertje gebruikt en vond ze ideaal. Wij waren nl. breekbare baby's en braken onze botten supersnel (nu nog trouwens). Omdat mijn hoofdje na de geboorte al min of meer gecrushed was, hoefde ze met de omslagrompertjes niet over mijn hoofd heen te sjorren. Ik heb nu zelf voor ons kindje wat straks geboren wordt, gewone rompertjes, maar ook wat overslag gehaald.

6. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Toen mijn jongens nog in het ziekenhuis lagen gebruikten wij die overslag rompers ook maar ik vind het echt geen handige dingen. We zijn toen snel overgestapt op de normale rompers

Deel Deze Pagina