KMA

Discussie in 'Voeding' gestart door miepdoos, 9 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepdoos

miepdoos Lid

24 aug 2006
    45
    0
    0
    hengelo ov
    Goedenavond!
    Ik lees al een hele tijd mee, en heb laatst ook een berichtje geplaatst over het niet doorslapen en om de 3 uur voeding enz.
    Nu heb ik sinds vorige week dinsdag Nutrilon pepti op aanraden van de kinderarts. En sinds dien gaat het zo veel beter. Luuk heeft nu savonds zijn laatste fles om half 11 en word pas om 08.00 uur weer wakker. Erg handig want op de dagen dat ik vrij ben, gaat hij rond half 10 weer naar bed en dan word me dochtertje pas wakker. Dus heb ik veel tijd voor allebei! Ook heeft hij veel minder kramp voor mijn gevoel, dus wat denken jullie. Ik moet de voeding 6 weken proberen en dan moet ik weer naar de kinderarts voor controle. Dus zou het KMA zijn? hij lijkt wel een stuk rustiger nu.
    Hebben jullie ervaring met KMA? en zo ja, wat merkten jullie vooral aan jullie kindjes?
    alvast bedankt voor de reacties! Ik maak hem nu ook wakker dus voor de late voeding, dit deed ik nooit, maar op aanraden van jullie nu wel en dit gaat erg goed!
    Bedankt!

Edit moderator: topic verplaatst naar voeding

2. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    mijn zoontje heeft hoogstwaarschijnlijk ook KMA en sinds hij Van friso de allergie care krijgt is hij ook een stuk rustiger! en zijn klachten waren na 2 dagen helemaal verdwenen.. nog wel wat onrustig af en toe omdat het even duurt voordat de koemelk uit ze lichaampje is ( duurt zo'n 6 weken) maar hij slaapt meer en eet rustiger enzo.

ik moet 3 maart weer na de kinderarts en ben benieuwt wat er dan gaat gebeuren.
    want zijn enige duidelijke teken van koemelk allergie was dat hij bloed bij ze ontlasting had en we zouden dan moeten wachten tot dat helemaal terug is en dat gaat eigelijk te ver.

Deel Deze Pagina