thee biscuitje kan geen kwaad maar zou het zelf niet 3x per dag geven rozijntjes blijven hier de grootste favoriet
er worden tegenwoordig wel vaker offtopic antwoorden gegeven, hier ineens nadruk op leggen alsof dat zo wereldvreemd is een offtopic antwoord vindt ik wel heel erg frappant en voegt ook hier totaal niets toe en is net zo offtopic :-k tenzij alleen jij dat recht hebt, maar dan hoor ik het graag en zeg ik niets meer :-#
Haha kom op, ik zeg toch niets lelijks over macrobiotisch, biologisch of wat voor manier van eten dan ook. Ik gaf het even als voorbeeld, dat krampachtig verbieden wel eens het tegenovergestelde resultaat kan hebben dan wat je ermee beoogt. Liever een theebiscuitje dan iets dan van voor tot achter stijf staat van de E-nummers. Lekker samen een koekje eten = gezellig. Lena wil toch al alles ook eten wat ik heb en ga echt geen rijstewafels eten bij de koffie
O jeeee... Ik bedoelde niet het voorbeeld MBvoedsel, maar wel zeggen dat MB = achterlijk en gevaarlijk ... waarom zou je dat nu zeggen? Dat lokt toch weer vanalles uit? Maar goed, je hebt gelijk dat ook dat zeggen weer vanalles uitlokt. Ik zal op mn handjes gaan zitten Verder ben ik het helemaal eens met dat je vooral niet te krampachtig met voedsel moet omgaan. En een koekie bij de thee is inderdaad heel gezellig (maar een soepstengel/rijstwafel/broodkorst is net zo gezellig). Ik zou het leuk vinden als Mirre leert dat gezelligheid niet gelijk hoeft te staan aan suiker/vet/alcohol/drugs ... Maar daar wel op een normale manier van kan genieten. Persoonlijk kies ik ervoor om Mirre zo lang mogelijk geen snoepjes (ook koek, chips etc) ed te geven. Ze weet nu toch nog niet wat ze mist
Hihi, okee. Afgezien van het feit dat Lena wel soms een koekie krijgt, ben ik het geloof ik wel met je eens. Inderdaad, gezelligheid is niet gelijk aan lekkere maar slechte dingen. Maar hoop wel dat ze gaat snappen dat eten leuk & gezellig is. Daarom ook een koekje bij de koffie (mijn koffie, voor de duidelijkheid ) en niet omdat ze d'r waffel moet houden ofzo. Sorry voor de offtopic