ik had gister aldoor jeuk op mijn arm en toen ondekte ik witte bulten/vlekken die is dikker zijn dan de rest van mijn huid.. later op de avond verdween het weer... vanmorgen werd ik wakker en dacht er aan dat ik aldoor zo'n jeuk bovenop mijn voeten had.. nou heb ik dus op mijn onderbeen en knie ook plekken en had net jeuk op mijn linkerarm en zitten daar ook ineens plekken het gloeit.. het is rood en de plekken lichten dan wit op.. je ziet dat het dikker is dan de rest van mijn huid.. en het jeukt... iemand enig idee wat dit kan zijn? ik heb eergister voor het eerst een peeling gebruik van garnier voor mijn gezicht... dat is het enige wat ik anders nooit gebruikte maar kun je daarvan uitslag krijgen op andere plekken :
ik heb net even de bijsluiter gelezen en er staat dat ik eigenlijk eerst moest testen op mijn elleboog ofzo of ik er wel tegen kon en of je niet uitslag kreeg dat rood, jeuk en branderig was.. dus het moet wel van de peeling komen alleen vind het raar dat het over me lichaam is en niet in me gezicht of zal dat nog komen?
Lijkt me sterk dat je dan uitslag op je voeten krijgt als je het alleen op je gezicht hebt geprobeerd.
het zit overal en het verdwijnt ook weer.. had net jeuk op mijn rechterarm.. dan gaat het gloeien en dan komen er witte pleken die dikker zijn dan de rest van mij huid.. het zal van de peeling moeten komen...
Klinkt als galbulten. Heb ik ook eens gehad en het is nooit duidelijk geweest waar het vandaan kwam. Van de huiarts kreeg ik mentholpoeder om erop te doen.
Heeft je kleine ook hele kleine bultjes op d'r handen voeten en mond? Ik vind het dat het op de hand, mond voet ziekte lijkt. Het is in principe een kinderziekte maar volwassenen kunnen het ook wel eens te krijgen. Het schijt heel erg te heersen volgens de huisarts
hey! Ik heb het ook gehad! Ik had het ook als ik ging grabben en dan werd het een beetje dik, warm,rood en inderdaad witte bultjes op.. Ik heb er nu al mee rdan een jaar geen last meer van. Maar had het ook nooit geweten waar het vandaan kwam.. is vanzelf weer weg gegaan..Mocht je weten wat het is laat het dan ff weten ben wel benieuwd! groetjes Tanja
ik heb geen idee wat het dan is.. nee danisha heeft nergens last van.. pff erg vervelend het jeukt zo en soms zijn de witte vlekken wel 2cm groot en al die vlekken vanmorgen op me benen zijn weer weg maar heb wel weer nieuwe... nou ga morgen dan maar ff langs de huisarts want dit is erg vervelend..
kan het geen allergische reactie zijn? dan word de huid ook rood met bultjes die dan wit uitslaan en dat jeukt ook verschrikkelijk later gaan die zelf weer weg maar zodra je weer in contact komt komen ze weer terug tenminte dit is toch bij mij zo iets anders heb ik nooit gehad dus ook geen ervaring mee dit is ook wel het enigste waar ik dan direct aan denk