50 of 100 gewonnen zie ik zo op de site. morgen even inleveren haha Wij kopen ieder jaar een straat van 10 loten met de hele fam. dus het geld doen wij in de familie pot. Denk in de voorjaarsvakantie met alle kleintjes naar een pretpark/dierentuin
5 euro 😆 en mijn moeder ook. Ze had de wijze woorden: dan gaan we samen een kopje koffie doen met een gebakje, moet je eens opletten hoe rijk we dan zijn 😄
En gelijk heeft ze! Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd Alhoewel een paar nullen achter die 5 niet vervelend zouden zijn natuurlijk
Niks.. elk jaar roep ik volgend jaar kopenr we geen lot en elk jaar koop ik op 't laatst nog een oudejaarslot.. ach als je niet meedoet weet je zeker dat je niet wint.
dat heb ik dus ook! Dit jaar 1,5 lotje gekocht, weer nul komma nul. Volgend jaar doe ik ECHT ECHT ECHT niet meer mee!
Was gister behoorlijk pissig op mijn man dat die zomaar even 3 halve loten had gekocht waarop hij antwoorden prima als er wat op valt ga ik bij je weg (letop voor de grap hoor!!) Dus wij kijken vanmorgen is er totaal 40 op gevallen dus ik naar manlief wanneer vertrek je? Heb je je koffers al gepakt? Maarre voor je gaat even afrekenen we zijn getrouwd dus ik krijg de helft plus 2 kinderen die beide 10 aan allimentatie krijgen. Hmm zei die dan hou ik je toch maar
Voor het eerst sterk geweest en niks gekocht. Mijn man heeft samen met zijn vader een half lot en nog niet eens gekeken...