Ik zou het zelf niet snel doen maar ik zie het probleem niet van de kaartjes wel doorverkopen. Het zijn haar kaartjes dus ze mag het zelf weten
Waarom niet, als je er toch niets mee doet, je betaalt al genoeg voor die loterij, het is geen cadeautje wat je gekregen hebt.
Bij zoiets vind ik het niet erg. Wel als het zo'n stomme deel-like-win-actie op fb is, als je het niet wil houden moet je niet mee doen
Ik vind het met producten en kaartjes enzo prima. Ik bedoel: jij voordeel, de tegenpartij voordeel. Geen verliezers! Maar inderdaad... gratis zegels voor geld aanbieden krijg ik uitslag van! En ik kon vorig jaar een keer mijn postcodeloterij voordeelagenda niet meer vinden en toen googelde ik op kortingscode weekendjeweg.nl Toen kwam ik op mp terecht waar iemand voor 2 euro je de code wilde mailen. Super asociaal vond ik dat. Een gratis code die voor algemeen gebruik is! Ik heb uiteindelijk mijn code weer teruggevonden en hem toen in een MP-advertentie gezet. Met daarbij de boodschap: gratis te gebruiken voor iedereen die wil. Na 2 dagen werd mijn advertentie verwijderd (ze had waarschijnlijk geklaagd) maar ik hoop dat ik dat inhalige monster omzet heb gekost
Ik zou wel proberen om ze te verkopen, als niemand in mn omgeving ze wil. Tis maar wat de gek er voor geeft. Heb ook eens etos zegels verkocht, probeerde ik zomaar en kreeg tig reacties. Tja, dan geef ik ze ook niet weg.
Wat is dan het verschil tussen een kortingsbon en zegels? Het is allebei indirect geld (in korting) waard.
Voor mij is er geen verschil. ik vind het allebei niet kunnen dat je daar geld voor vraagt. Kortingscodes en zegels geef ik gewoon weg. Eftelingkaartjes verkopen vind ik geen "kortingsbon" verkopen.
Tja, heb een tijd geleden ook een blender verkocht die ik had gewonnen. Wat boeit dat nou. Mensen moeten zich niet zo druk maken over futiliteiten. Misschien kan diegene het geld wel goed gebruiken.
Bij de Plus zijn trouwens de pakketzegels nog los te kopen voor 60 cent . Dus ze zijn niet helemaal gratis, haha.
Waar kan men zich toch druk om maken... Ik verkoop alles waar ik niets mee kan. Ik kan het weggooien, of ik kan kijken of ik er iemand anders blij mee kan maken. En als een ander er blij van word om er de hoofdprijs voor te betalen... Dan heb ik gewoon geluk!
Ik zou ze ook verkopen, vind ze namelijk niet echt gratis doordat je elke maand meespeelt. Maar oo wat een commentaar geven mensen. Er staat ook eigenlijk in de regels dat je ze niet mag doorverkopen. Maar ja ik vind het ook een win win situatie
Op het moment dat je iets gewonnen hebt, is het jouw bezit. Je bepaalt helemaal zelf of je dat weggeeft, weggooit, verkoopt of in je kelder zet. Dat iemand laat bieden op 5 bestekzegels vind ik ronduit zielig. Ik zie het al voor me: Ding dong! Hallo, ik kom voor de bestekzegels die u aanbood. Ja, hier zijn ze, mooi he, nooit gebruikt, echt, heb ze nog een beetje opgepoetst... Nou, het was 5 euro he? Ja bedankt!
Ik heb eens Walibi kaarten gewonnen, maar wij konden niet. Gewoon via Mp verkocht. Voor 4 kaarten 40 euro gekregen
Hahaha wat is het probleem dan? Die persoon is er blijkbaar blij mee voor 5 euro! Anders zouden ze ze toch niet kopen? 😏
Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Maar dat bedoelde ik natuurlijk niet. Ik vind het vreemd dat iemand een paar losse zegels op marktplaats zet. Daar zou ik niet eens opkomen! Heb ik ze wel aangenomen maar gebruik ik ze niet, dan geef ik ze weg.
Ik zelf zou het ook weggeven ipv doorverkopen... Maar zou er niet om gaan rellen... Hier was wel een keer een vrouwtje die gratis booschappenzegels verkocht.. Kreeg ze ook de halve pagina over zich heen.