Hallo Meiden, Nuon kwam van de week langs met een aantrekkelijk aanbod om de spouwmuur te laten isoleren (hoekhuis). Nu moeten we dit weekend beslissen (voor die geldende offerte) en nu ben ik me aan het oriënteren. Wordt het in huis werkelijk comfortabeler? En hebben jullie het na een jaar ook daadwerkelijk aan de gasrekening gemerkt? Ik ben benieuwd! Groet Snoozie
Hoi, wij wonen ook in een hoekhuis en wij hebben ook over spouwmuur isolatie nagedacht. Het enige wat ik je nu kan vertellen is, denk ook aan je buitenmuur. Die moet je dan ook bewerken met een of andere waterafstotende laag. Omdat je de holle ruimte in je muur opvult kan het vocht makkelijker doorslaan naar binnen toe. Dus dat je in je huis, op de buitenmuur, dus vochtplekken krijgt. Of in ieder geval kan krijgen. Beetje zonde als je dat van te voren niet weer Verder ben ik ook wel benieuwd of het idd wat opleverd. Ik lees ook even mee!
Is dat waarmee de van buitenuit injecteren?? Dan wil ik je echt afraden! Wij hebben een huis bezichtigd waar ze dat hadden gedaan en die hadden nadat het geinjecteerd was onwijze vochtproblemen. De muren waren tot heuphoogte zeikenat(zelfs in de winter!) en de houten vloer was hierdoor helemaal verrot. Als het iets anders is dan heb ik er geen ervaring mee