Hier alleen maar kleine prijsjes gewonnen via staatsloterij of een kraslot.Ooh ja lang geleden eens een skate bord met de kinderbingo. Mijn ouders lang geleden een prijs van 55.000 gulden.
Ik heb een keer 250 euro gekrast. Was stomverbaasd...heb wel 10 keer die plaatjes staan controleren. Durfde dat ding niet eens op te sturen, bang dat ie kwijt zou reken ofzo. Maar ik heb het toch echt gehad Verder heb ik erg veel geluk in de liefde
van de week een badjas. was lid geworden van de trekpleister nieuwsbrief . zit erg lekker . verder nog wel is een prijsje met de staatsloterij half jaartje terug een keer weeste bingoen en won 500,- 2x hoofdprijs van 220 en 1x 60 euro mijn zusje wint regelmatig en heeft ook de bijnaam guus geluk . vuurwerk pakket bij radio 538, vip plaatsen bij concerten etc.
Ik win eigenlijk niet zoveel,maar dit jaar zijn we toch al 3x in de prijzen gevallen. Mijn zoontje heeft 2 dvd's van zappelin gewonnen met een kleurwedstrijd. Ik heb een mand met biologisch eten en drinken gewonnen, en een mooi boek.
2x de loterij! Niemand, inclusief wijzelf, hadden ooit gedacht dat hier nog kindjes zouden komen. We hebben er nu gewoon 2!! Voor jullie telt dat misschien niet, voor ons wel
haha ja wij hebben precies hetzelfde Elmo! Na 4 jaar hebben wij een positieve test gekregen Flauw, maar het is voor ons meer waard dan de staatsloterij winnen!!
Oh helemaal vergeten, ik heb in maart dit jaar een slipcursus gewonnen, een hele dag in zandvoort. Heb deze aan mijn man gegeven, die gaat volgende maand. En gelukkig niet in onze eigen auto
Vorige maand, de postcodeloterijfiets. Dat was de wijkprijs en nu zie je hier overal die fiets rijden.
Als kind heb ik met een kleurwedstrijd een keer 4 kaartjes gewonnen voor Dolfinarium. Ook een keer met een kleurwedstrijd een walkman. Met allemaal kleurtjes en van vreselijk slechte kwaliteit. Toen toevallig een maand of twee geleden nog een Grolsch Koel Server. Normaal win ik noooooooooooooit wat!
Een keer 100 euro in de staatsloterij Vorig jaar met decemberkalender van krasloten 100 euro. In januari een midweek landal met de telegraaf. Best veel eigenlijk..
Hebben jullie even...: - concertkaarten van de Backstreet Boys ( tijdens pubertijd) - TMF dag top 5, cd's ofzo gewonnen - Reis naar Londen, ben toen naar een concert van Leona Lewis geweest - 4 kaarten voor Disneyland Parijs - 600 euro bij een belspel - 450 euro bij een belspel - 50 euro in de staatsloterij - Dolby Surround Set - Verschillende DVD's en CD's - Toen ik klein was een keer een playmobil schip bij een kleurwedstrijd - Toen ik klein was in het ziekenhuis won ik bijna alles tijdens de bingo. Heb toen maar wat dingen weggegeven. Het was gewoon beschamend. Ik weet niet waarom ik zoveel win, ik doe ook niet aan super veel mee. Maar als ik een keer meedoe win ik vaak iets. Kan het niet verklaren. Geluk is met de domme he?
Vroeger had je zo'n cocacola-card iets, daar wel een backstage passen gewonnen voor parkpop. Verder bij Hi wel eens toegangskaartjes gewonnen voor een concert. Bij prijsvraag van Life and Cooking wel eens een nivea pakket.