Hoi hoi, Ik ben op zoek naar een titel van een tv-programma van vroeger maar kan het nergens vinden. Het was een programma waar kinderen liedjes mochten zingen van bekende nederlanders, ik dacht dat Jochem van Gelder het presenteerde en ze stonden dan ook dacht ik op allemaal gekleurde blokken ofzo.. Een beetje vaag maar meer weet ik er niet van, iemand die zich de titel herinnert?
ik weet het niet precies meer maar dacht dat er bv een artiest was en kinderen daar verschillende liedjes van zongen.. zoek al de hele avond het internet af
Zit even in mn geheugen te graven, was het niet iets met moederdag ofzo want kan me wel heugen dat ook die ouders vaak in beeld kwamen?
Was dat niet bij Dinges? Dat werd eerst door Frank Marsmeier gepresenteerd en later door jochem dacht ik... hmmm nu ga ik twijfelen...
Oh dinges. Haha dat was ook leuk ja. Dan gingen ze toch ook dingen omschrijven, die kinderen, of ze hadden het over een bepaald onderwerp?
haha nee niet de mini playback show, dinges ook niet volgens mij :s mm kan er echt niet tegen dat ik het niet kan vinden
mm nee disney club niet en word vervolgd ook niet.. weet wel dat ik niet ga slapen voor ik het nu weet haha
pffff zo vervelend van die vragen.... ben nu dus aan het mee piekeren.... bedankt!!! .... zit al te googlen, maar kan het niet vinden
Tros Karaoke Kids word gepresenteerd door Ron Boszhard. Dat is, volgens mij, op zondagochtend op de tv. Kinderen die een liedje van een artiest zingen. Edit: je hebt het antwoord al gevonden.