Mees, Madelief en Feline vind ik het mooiste bij elkaar staan. Mees, madelief en Jasmijn vind ik ook een mooie combinatie.
Nova vind ik de mooiste naam, maar Linde vind ik overduidelijk het mooist passen bij de namen van je kinderen.
Milou vind ik leuk omdat je dan met de voorletter M verder gaat. Maar zou dan eerder kiezen voor Marlou. Heb uiteindelijk voor Linde gekozen, vind die qua stijl het mooist bij de andere twee...
Ik vind uit jullie rijtje Tessa het mooist, maar Milou er het mooist bij passen,omdat je dan 3 namen hebt die beginnen met een M, dan blijf je mooi in geheel, vind ik! Leuk zeg Mees en Madelief, wauw, ik ben verliefd op die namen nu ik ze zo samen zie! Prachtig! Ik heb gestemd op Milou!
Ik vind Fay er het mooist bij passen. In ieder geval geen Milou vanwege de 3 m's, dat klinkt voor mij een beetje jut-en-jullerig.
ik vind Milou leuk vanwege de 3de m. Linde omdat het ook een natuurnaam (goede term!) is. Lana, Feline en Tessa zijn ook leuk, maar missen wat de 1ste 2 namen wel hebben. Ik vind Fay, Nova er totaal niet bij passen.
Linde! Erg mooie naam! Ik vind 'm ook erg goed bij de namen van broer- en zuslief to be passen. De rest van de namen vind ik echt drie keer niks.
Alhoewel ik Tessa natuurlijk de leukste naam vind (zie onderschrift ) , vind ik Linde het mooiste passen bij je andere kids.
Linde of Milou. Milou vanwege M en Linde vanwege de natuur-betekenissen! Mees, Madelief en Merel Mees, Madelief en Rosalie Mees, Madelief en Roos (dan hebben de meisjes beide een bloemenbetekenis, Mees en Roos hebben gemeen, dat ze gelijk zijn opgebouwd (dubbele klinker in het midden) en Mees en Madelief hebben dezelfde beginletter. Zo staan alle namen in een samenhang met elkaar! Hi hi, was alleen zo een gedachte...
Ik zou kiezen voor Tessa.. altijd een erg leuke naam gevonden en lekker gangbaar net zoals je andere namen. Ik zou niet kiezen voor de M omdat dit wel erg duidelijk een 'rijtje' wordt. Fay en Nova vind ik niet in het rijtje passen. Fee daar in tegen weer wel. Oja Linde vind ik mooi in het rijtje "flora en fauna" (en een prima naam)