Wat een prachtige mixen en foto's komen voorbij. Binnenkort pret echo benieuwd of we al iets kunnen zien.
Ik ben 1/2 Nederlands en 1/2 Zweeds. Mijn man is 1/2 Nederlands en 1/2 moluks. Ons zoontje heeft een lichte tint bruine ogen en veel krullend blond haar! Ben ook erg benieuwd hoe zijn zusje er uit ziet!
Vindt juist dat indo's helemaal geen dikke billen en brede heupen hebben. Vaak heel fijntjes gebouwd. Misschien verschilt het per streek.
Wat ik bij de familie van mn partner zie is dat ze inderdaad heel fijntjes en smal gebouwd zijn. (Komen van java)
mijn man heeft ook indisch bloed in zich, al is dat niet veel. Je ziet het een beetje aan de bouw van mn dochters en de huid. Ze ruiken de zon en worden al bruin. En wat heel kenmerkend is, is de "mongolenvlek" Wij dachten dat de kleine bij de bevalling een flinke blauwe plek op de rug had opgelopen. Na een paar weken zat ie er nog steeds, de huisarts vroeg naar "buitenlands" bloed in de familie. Ja dus. Nou dan is het een "mongolenvlek" zei hij. Een pigmentvlek die dus schijnbaar veel voorkomt bij mixkindjes met indisch, azies, mongools enz bloed. Hij zal vervagen en zakken zegt de huisarts. Dat zakken klopt, de vlek zit nu op haar stuitje en lijkt op een vage blauwe plek. Enige nadeel,,,,,,,,,we hadden de eerste keren veel uit te leggen op t cb,,,zucht, dus de huisarts maar een briefje laten maken.
Inderdaad die vlek! In het ziekenhuis vroeg de gyn zich af hoe mn zoontje er aan kwam.... Zucht! Partner toen heel droog, dat hoort! Dat hebben veel kindjes van gemengde afkomst.
Wat een prachtig meisje!!! mijn kinderen zijn 50% nl 50% braziliaans Dochter van 7 ziet eruit als een echte latina incl rondingen maar qua innerlijk een echte hollandse Zoonlief van 3 is blond en heel licht getint en juist qua innerlijk een echte latino Nu zwanger van de 3de ben benieuwd wat dat weer voor mixje wordt
Zo dat word later een hartenbreker! Je hebt een erg knappe jongen zeg Zie hem wel als kindermodel bij de H&M ofzo
Ons dochtertje word ook een mixje. Vriend is half Nederlands half Antiliaans (Curaçao) En ikzelf gewoon Nederlands. Mijn vriend is vrij donker voor een halfbloed maar heeft wel stijl haar en licht bruine ogen. Ben benieuwd wat eruit komt
Ongelooflijk spannend hoe ons mix kindje eruit zal zien... Vl is 100% Chinees en onze Spaanse anonieme eiceldonor heeft mijn uiterlijke kenmerken; blanke huid, donkerblond haar en blauwe ogen. Kan niet wachten!
Mooie kindjes idd heb twee jongens 50%nl 25%albanees 25% indo and nu in verwavhring van een kindje 50%nl 40% afrikaans 10% yemen. Me jongens zijn mooi blond lichte ogen ben benieuwd naar dit wondertje
Aww dankjewel..wat leuk om te horen voelden me al zo alleen hihi maar nog een mama van braziliaanse babies hihi en die rondingen horen er echt bij hihi had ze als kind ook al en mijn kleine meisje ook houd me hart alvast voor later.. Erg grappig dat juist je zoontje dan weer op jou lijkt en je dochtertje op haar papa.Genen en uiterlijk bij mixjes is echt niet te voorspellen
hier is het half amsterdams en half rotterdams. ben benieuwd welk taaltje ze straks makkelijker oppakken