Gewoon benieuwd naar eventuele 'mix' kindjes.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kiekies, 7 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland

Hihi ook een gewaagde mix rivalen van elkaar

2. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland

Mee eens vind de gedachten erachter mooi liefde kent geen kleur afkomst of geloof en dan prachtige kindjes die eruit ontstaan laat zien dat gemengde liefde gewoon een geschenk is al denkt natuurlijk niet iedereen er zo over het geeft mij wel hoop..Mijn bio moeder was zwart en me vader licht en dat werd niet zo geaccepteerd gelukkig komt er steeds meer acceptatie goede hoop voor de toekomst van onze gemixte kindjes

3. SuzykeQ

SuzykeQ Bekend lid

13 jan 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben van verre afkomst Grieks, maar dat tel ik niet mee. Mijn man komt uit een Joodse familie, zijn opa was op en top Joods, incl. grote neus :) en donker uiterlijk. Mijn man heeft ook een beetje een Joods uiterlijk, ook al is hij echt blond en zelf een klein beetje rood in zijn baard, als hij die laat staan. Aan onze kinderen zie je verder niets.

4. soeza

soeza Niet meer actief

Kindjes zijn 100% nederlands, maar toch krijg ik dagelijks de vraag welke nationaliteit hun vader heeft..
    Ze lijken namelijk allemaal op hun vader, die hartstikke nederlands is, maar toch een heel mediteraans uiterlijk heeft :D

Vorige week ging mijn man samen met onze oudste dochter shoarma halen en de Turkse eigenaar begon gelijk hele verhalen in het Turks tegen hun, hij was ervan overtuigd dat ze beide Turks waren, hahaha, zelfs toen mijn man zei dat hij NL is vroeg hij "Zeker weten?" :p

5. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Bijna volledig Nederlands met een stukje frans van mij erdoor :)

Ze is donkerblond en heeft blauwe ogen.
    Als baby had ze een grote bos zwart haar en blauwe ogen..

6. Laura2015

Laura2015 Lid

26 mei 2014
    30
    0
    6
    Vrouw
    Wat een leuk topic!
    aawww wat een schattige kindjes :D

Ook hier een half bloedje onderweg! Ik ben 100% NL en mijn man 100% Braziliaan :D ben echt super benieuwd hoe de kleine eruit komt te zien

7. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Mijn dochtertje is Moluks/Turks/Nederlands/Mongolisch. M'n vriend en ik hebben allebei donkerbruin haar.

Toen ze pasgeboren was leek ze op een klein Inca'tje.
    Nu heeft ze lichtbruin haar met getrokken oogjes.

8. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    Onze kleine word 1 kwart Indonesisch, ben benieuwd hoe ze uit gaat zien.
    Vrienden ban ons hebben het zelfde en de eerste ziet uit als een echte Nederlander en de 2e als een echte Indonesisch

9. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland

Gefeliciteerd!!! Leuk weer een braziliaans kindje

10. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland

Hihihi zorgt voor grappige situatie's

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Voor de mama's met braziliaanse kindjes. Gaan jullie braziliaans/portugees praten tegen jullie kleintjes.
    Godblessed doe jij dat?
    Wij praten wel 2 talig papa praat alleen portugees (precies hetzelfde als braziliaans)
    En ons meisje is vorige week 3 geworden en begrijpt alles en praat het ook.

12. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland

Dat is echt leuk, mijn portugees is niet zo super ben geadopteerd als baby wat ik spreek leer ik haar ook..Mijn vriendin spreekt alleen maar engels tegen haar en haar stiefpapa en mijn vriend Papiaments.. Ze snapt alles grappig genoeg ze is net een sponsje.. De nieuwe baby word ook weer hetzelfde opgevoed.. Ik zoek nog wel van die kinder lees boekjes met boom,huis,vis in het portugees als iemand enig idee heeft hoor ik het graag.

Wel super van jou kleine met 3 jaar alles zo oppakt hebben ze alleen maar baadt bij in de toekomst.

13. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    50% Nederlands, 50% Roemeens.

Zal 2-talig worden opgevoed :)

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Godblessed.

je gaat naar brazil toch. Kijk daar voor speelgoed van die electrische boekjes of computers.
    Ook boekjes en zo.
    Ik versta het wel allemaal en lees het ook. Maar praten durf ik nie zo goed haha.

Jolisa heeft papa en tio tia en neefjes en nichtjes dus ze hoort het wel vaak. Ook de kizomba en kuduru vaak draaien haha ze is nou eenmaal een angoleesje he ahhaha

15. Soto

Soto Bekend lid

22 sep 2013
    823
    528
    93
    Vrouw
    Praktijkondersteuner
    Nederland
    Wat raar dat ze op het cb niet wisten dat het een mongolenvlek is:(

M`n dochtertje heeft `t ook (50% Indonesisch, 50% Nederlands), ze heeft een blauwe kont:D Dit is nu wel wat minder duidelijk zichtbaar dan in haar 1ste levensjaar.
    Ik heb een foto bijgevoegd van haar, het indonesische is wel duidelijk zichtbaar vind ik zelf. Ben erg benieuwd of haar broertje veel zal lijken op haar:)

Bijgevoegde bestanden:

• 1.jpg
      1.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,6 KB
      Weergaven:
      3
  16. Tulpblaadje

Tulpblaadje Actief lid

17 mrt 2014
    199
    0
    0
    1/4 Portugees en 3/4 Nederlands. Ik ben 50/50 en mijn man 100% nederlands. Ik heb meer Portugese kenmerken (dik donker haar en donkere bruine ogen) en mijn man is een echte hollander, blond met blauwe ogen. Heel benieuwd wat er uit gaat komen straks.

17. AzA

AzA Niet meer actief

Mijn kindje zal half marokkaans, half nls worden. :)

18. Tiarah

Tiarah Actief lid

30 mei 2014
    300
    110
    43
    Vrouw
    Utrecht
    Ik ben nederlands (rood haar, blauwe ogen) en mijn man marokkaans (donker haar, donkere ogen). Hier zijn de kindjes dus 50/50. Mijn zoontje heeft overigens blond haar met donkere ogen, weet niet waar het blonde vandaan komt aangezien ze bij mijn man in de familie allemaal donker zijn. Ben benieuwd hoe de nieuwe baby eruit komt te zien!! ;)

19. Aroma34

Aroma34 Actief lid

3 aug 2013
    461
    78
    28
    NULL
    NULL
    ML is half Surinaams, ik ben half Egyptisch, dus dan wordt t:

25% Surinaams
    25% Egyptisch
    50% Nederlands

Ik ben benieuwd hoe ze eruit komt te zien! :D

20. bllondiie

bllondiie Niet meer actief

@Godblessed idd als je in brazil bent daar boekjes kopen, en verder zijn mijn kinderen verslaafd aan galinha pintadinha, super leuk zijn dvd's met braziliaanse kinderliedjes :) vind je gewoon op youtube .

Mijn kinderen praten en verstaan allebei en portugees en nederlands, vind het wel belangrijk dat ze goed portugees leren zodat ze ook contact kunnen hebben met de familie daar, we bellen sowieso zeker 1x per 2 weken de jongste is dan wel eens hele verhalen in het nederlands aan oma het vertellen maar met een beetje hulp gaat die zo weer om in portugees :)

Deel Deze Pagina