Deze vandaag gedaan om te testen, had er nog één liggen Kwam binnen één sec, nog duidelijker dan de controle streep.
Hier ook altijd een positieve ovu test. Was altijd wel nieuwsgierig of het nou waar was. En allebei de keren wel
Maar is het dan zo dat je vanaf je lhpiek positief blijft doortesten? Of is het na de piek even weg/minder en loopt dan weer positief op tegelijk met de hcg aanmaak?
Ik heb het ook geprobeerd. Ik heb altijd een lichte streep op de ovu testen voor zover ik weet. En dit keer was de test op de ovulatietest ongeveer even donker als op de KV. En dat was ook geen knaltest. Dus met andere woorden: geen idee!
Ik heb er een keer een topic over geopend.. experimenteel natuurlijk want het zegt vrij weinig http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/experiment-ovulatietest-als-zwangerschapstest.669239/
Mijn clear blue gaf een smiley toen ik maar niet ongesteld werd en zwanger bleek te zijn. Toen ben ik maar even vlug een zwangerschapstestje gaan halen
Ik heb vandaag negatieve ovulatie test gehad maar een duidelijk positieve zwangerschapstest. Moet wel zeggen dat de lh test 3 jaar over datum was haha
Ik ook, een dag of 3 lang positieve ovulatietesten en inderdaad zwanger. Het positief resultaat loopt hier vrolijk rond
Ik had deze keer een licht positieve zwangerschapstest en een duidelijke ovulatietest, maar niet positief. Paar dagen erna was de zwangerschapstest duidelijker, en was de ovulatietest ook positief.