14 DPO volgens FF, voor mijn gevoel eerder 13. Al 3 dagen soms forse ongikrampen, vooral in de avond en nacht, ik kon er vannacht niet eens van slapen. Al langer zere boobs (vooral de zijkanten), misselijk bij vlagen, nog steeds een hoge temp en ineens zo goed als totaal geen slijm. Ik plas ineens veel, voel me moe, Klinkt best aardig, niet? Maar al vanaf 10 DPO de ene na de andere Omo witte test ( alleen Z&K reguliere midstream, 1 x een vroege KV 2 voor 5 en gister nog een Predictor Early. Dus ik zit maar te wachten op een ongi die nog niet is gekomen. ook de doorgaans als bezig zijnde spotting blijft uit. Zelfs na een potje klussen vannacht. Ik snap er niets van! Dus ik ben gewoon benieuwd: Wat vinden jullie nu van mijn kaartje?
Ik vind het lastig om er iets over te zeggen. Meer vanuit mijn eigen ervaring hoor. Maar het ziet er wel spannend uit. Ik duim in elk geval voor je dat het iets positiefs mag betekenen.
Het ziet er mooi constant uit he. De "kwaaltjes" die je noemt, zouden zomaar in de richting van zwangerschap kunnen wijzen. Ga je morgen of zo nog testen? Hopelijk heb je binnenkort een mooie positieve test te pakken!
Hellen1971, wat leuk om jou weer eens tegen te komen. Ik herinner je me nog uit een eerder topic toen we met bijna vergelijkbare kaartjes en klachten die daar niet bij pasten gelijk liepen. Ik wil je kaartje wel bekijken, maar kan nergens op klikken om erbij te komen.... Waar zit ie verstopt?
Toen ik mijn handtekening veranderde ging er iets mis. Maar het gaat sowieso mis, want mijn temp nam een vrije vak tot onder de coverline en ik heb zat spotting. Een testje leverde hooguit een indrooglijntje op. Dus het is over en sluiten deze 18e ronde.