Hoi iedereen, Wij weten sinds deze week dat we een jongetje krijgen. Ontzettend leuk. De naam voor een meisje stond al vast, maar voor een jongetje vinden we het heel moeilijk. De namen die we hebben vinden we 'wel leuk' maar zijn het toch net niet helemaal. De namen op het lijstje: Arthur (staat op 1, de rest is een beetje willekeurig) Noah Hugo Micah Mischa Tobias Valentijn Iemand ideeën?
Aaron, Aron Beau Benjamin Casper Chris Daniël David Fabian Florian Floris Hessel Hidde Jasper, Jesper Jonah, Jonas Joris Julian, Juliën Lucas, Lukas Matthias, Matthijs, Mathijs Mats Mels Maurits Olivier Oscar Ralphaël, Rafaël Rogier Rick Ruben Samuel Seth Silvijn Simon Stijn Thijmen, Tijmen Thomas
Ten eerste: ik vind Arthur een geweldige naam! Als die het toch nog wél helemaal kan worden dan zit je volgens mij gebeiteld. Verdere inspiratie... Sebastiaan, Marcus, Pieter, Laurens, Serge, Jonathan, Midas, Berend
Ja ik vind hem ook geweldig, maar mijn vriend blijft twijfelen. Misschien harder zeuren haha. Midas vind ik ook leuk! @Madeliefje: Van jouw rijtje vind ik Silvijn en Rogier leuk!
Arthur ,leuk! Tobias nog leuker! Joshua Oscar Ceasar Olivier Victor Pepijn Silvijn Dorian Romijn Julius
Ik vind Arthur ook geweldig! Op ons lijstje stonden verder Rens, Tim en Alec.... Maar ook hier nergens het yes-gevoel....blijft lastig he, jongensnamen... ?