Het echte verse bloed was binnen een week voorbij. Daarna nog 2 weken wat oud bloed/bruine afscheiding...
eerste drie weken ofzo toch wel veel vloeien. Maar daarna zeker nog 3 weken als het niet meer is nog veel oud bloed en donker slijm enzo... Niet prettig natuurlijk. Maar volgens mij toch wel normaal dat dit zo lang duurt. de gyn keek er in elk geval niet vreemd van op bij de controle met 6 wk.
Na 2 weken werd het al een stuk minder, na 3 weken was het echt niet noemenswaardig meer.. Daarna een keer in de week een dagje een beetje bruinverlies.
Ik heb 8 weken gevloeid!!! Werd er niet goed van... soms leek het minder te worden tot bijna niks en een dag later kwam er weer een lading :S
bij alicia 3wk waarvan eigenlijk de 1e 2dg heftig en daarna enkel nog een lichte menstratie. bij nando 2wk waarvan de 1e week vrijheftig en daarna zeer ligt bloedverlies. denk mede dankzij de borstvoeding. tijdens de borstvoeding had ik zeer heftige naween en zeer heftige pijn in mijn baarmoeder. binnen 2dg was mijn baarmoeder niet meer te voelen en zat hij weer achter mijn schaambod.
Dat heb ik nou ook!! Is nu al 5 weken geleden dat ik ben bevallen.. Eerst had ik heel veel bloedverlies.. toen werdt het minder en kreeg ik bruinverlies met mega veel slijm.. Toen kwamen er nog stukken vlies uit En sindsdien weer helder rood bloedverlies en af en toe bruin.. Soms bijna niks en de volgende dag weer veel meer..
Eerste: 7 weken Tweede: 2-3 weken Beide keren volledig BV gegeven en beide keren was baarmoeder rap weer naar 'normaal' formaat. Maar blijkbaar is dat geen garantie voor kort vloeien...
Hier was het na 2 weken toch wel zo goed als weg. toen ook weer voor het eerst met elkaar naar bed geweest