Gestript

Discussie in 'De bevalling' gestart door Desie17, 17 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desie17

Desie17 Actief lid

7 okt 2011
    249
    0
    0
    NULL
    ik ben gister om kwart voor 3 gestript nu heb ik al vanaf 03:30 voorweeën en van morgen om half 9 de slijmprop verloren die niet klein was :$(kwa wat ze me vertelt hebben) nu is mijn vraag kan het nog een dag duren voor de bevalling ingang komt of zeg je nee het heeft geen effect gehad ik hou mezelf nu al voor dat ik ingeleid wordt om valse hoop tegen te gaan

2. Gazy

Gazy Niet meer actief

Bij mij heeft strippen niks uitgehaald en er werd me verteld dat strippen binnen 24 uur effect moet hebben. Zie het zo, als het niet het effect heeft wat je wil (bevallen) is het wellicht zo dat dit alles helpt bij het verstrijken van je baarmoeder, wat straks weer scheelt bij de echte bevalling (zoals bij mij)

3. Desie17

Desie17 Actief lid

7 okt 2011
    249
    0
    0
    NULL
    over de 24 uur lees ik ook telkens maar lees ook verhalen dat mensen 2 dagen later pas bevallen ??
    heeft iemand dat gehad of niet ??
    wil namelijk het liefst niet ingeleid worden (vrees aan ziekenhuis)

4. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Bij de eerste ben ik 3x gestript voor ik beviel, (tussen bevalling en 1e keer strippen zat een week)
    Bij de 2e ben ik 1x gestript, en beviel ik 10 uur na het strippen.

Dus het kan dat het nog even duurt, maar het kan ook snel gaan.. is gezien mijn eigen ervaring geen pijl op te trekken ;)

Hopelijk duurt het bij jou nie lang meer!

5. Desie17

Desie17 Actief lid

7 okt 2011
    249
    0
    0
    NULL
    ik hoop dat het dank nog op gang komt heb wel last van voor weeen die sterker zijn geworden na het strippen en de slijmprop die ik verloren ben moet morgen naar het ziekenhuis voor afspraak voor inleiding en dat zou anders deze week gebeuren het inleiden
    maar heb het niet zo op het ziekenhuis

6. Desie17

Desie17 Actief lid

7 okt 2011
    249
    0
    0
    NULL
    het strippen heeft dus niet gewerkt het enige is dat de weeen zetten niet door en ben weer met de slijmprop bezig :(
    vandaag maar zien wat die gyn zegt

7. Gazy

Gazy Niet meer actief

meid ik ben ook niet zo van het ziekenhuis. Wat ik persoonlijk belangrijk vind is dat je ook laat zien en laat weten dat je niet zo van het ziekenhuis bent. Anders loop je je heel leuk voor te doen en ondertussen van binnen..

Toen ik daar afgelopen week binnen kwam.. liep ik al stil te snikken. De eerste beste verpleegster heeft me mee genomen en voor me gezorgd. Toen moest ik daar blijven slapen zonder mijn man, nou echt.. huilen! maar de vk kwam me lekker in stoppen, liet me weten dat ik altijd op het belletje mocht drukken, dat zij dan direct zou komen. Neem lekker je eigen spulletjes mee, maar je tas klaar met veilige dingen. En weet als er wisseling is van de dienst komen ze even langs zichzelf voorstellen en als ze weten dat jij het eigenlijk niet zo op het ziekenhuis hebt, besteden ze daar echt aandacht aan en zul je zien dat het echt goed gaat komen. Maar eerlijk zijn... vond ik wel heel belangrijk en daarom kijk ik nu wel goed terug op mijn ziekenhuis bezoek. Wat je ook zou kunnen doen is een geboorteplan. Daar heb ik ook van te voren uitgelegd wie ik ben, hoe ik in elkaar zit en welke angsten ik heb, dat ik behoorlijk last hebt van hormonsters bijv. ;)

Zet hem op, je kunt het!

Deel Deze Pagina