Ik heb dus een hele onregelmatige cyclus, mijn laatste was 9 weken. Ik zit nu op 6 weken alweer en nog niet ongesteld. Maar nu twijfel ik enorm wanneer ik nu moet gaan testen. Want tja het kan weer 9 weken duren het kan ook zomaar zijn dat ik zwanger ben. Iemand advies?
oei dat is lastig. Gebruik je ook iets van ovulatietesten of temperatuur je? Als ik zulke onregelmatige cyclussen had zou ik ovulatietesten gaan gebruiken. Dan weet je wanneer je eisprong is en dan ongeveer 14 dagen later je je menstruatie kan verwachten (liever niet natuurlijk ) en weet je wanneer je kunt testen. Als je niets van dit alles wilt, wat ik ook wel weer kan begrijpen dan zou ik gewoon elke week op een vaste dag een testje doen zodat je de zwangerschap niet mist zeg maar.
Ik heb niet getempratuurd deze maand ik had wel 3 weken na mijn laatste menstruatie een beetje bloed bij het afvegen. Dat is dan nu ook weer drie weken geleden. Mocht het nu niet raak zijn dan ga ik in ieder geval wel temperaturen. Bedankt voor je reactie!
misschien dat je het wel weet hoor, maar aan temperaturen zitten wel een aantal regels. - thermometer met minstens 1 cijfer achter de komma - altijd op hetzelfde tijdstip - altijd voor het opstaan - alcohol/heel laat naar bed/ slecht nachtrust/ziek zijn/'s nachst uit bed voor je kindje of plassen KAN je temperatuur minder betrouwbaar maken Het bloedverlies kan een aantal oorzaken hebben: - kan soms zomaar een keertje, schijnt vaker voor te komen bij langere cyclussen - ovulatiebloeding - innestelbloeding