bedankt allemaal, ja voor mij is het ook rot omdat ik ook nog 2 vriendinnen heb die net zo lang zwanger zijn als ik. En die ga je inderdaad ook steeds dikker zien worden,en over hun kindje horen praten en dat is moeilijk. Dus de komende maanden word je er toch nog vaak mee geconfronteerd maar die meiden kunnen er ook niets aan doen,hun gun je het ook heel erg. Voor hun is het ook niet makkelijk. ik hoop de dagen door te komen tot woensdag .
Heel veel sterkte en kracht gewenst zowel de aankomende dagen, woensdag , als de tijd erna. Liefs Mirre
Hee Iris, Trek je het nog een beetje? Weekend goed doorgekomen? Of heeft het misschien toch nog vanzelf doorgezet? Liefs Neeke
vandaag ben ik naar het ziekenhuis geweest voor de curretage. het kindje is nu defenitief weg de gehele behandeling viel me reuze mee.....leuk is anders maar het moest gebeuren. we gaan nu weer vooruit kijken. over 3 weken nog een keer controlle ,verder zag het er van binnen goed uit met mijn baarmoeder is niets mis en het kindje was al een tijdje dood. ben blij dat het allemaal achter de rug is en hopelijk mogen we weer zwanger worden. we gaan dit verlies een plekje geven en kijken wat de toekomst ons brengt. iedereen bedankt
Hallo Iris, Fijn voor je dat alles goed verlopen is. Hoop voor je dat alles goed gaat komen en 2007 (net als voor mij) nu echt gaat beginnen. Sterkte met alles Knuffel Minka
Hallo Iris, Fijn dat het je meegevallen is. Ben pas vandaag weer online, weggeweest voor het werk... Ik heb zelf maandag a.s. controle van de curettage. Afgelopen woensdag verloor ik een paar sliertjes bloed, dacht even aan een hele vroege ongi 3 weken na curettage, maar het zette niet door dus nu vraag ik me af of dat een teken van de eisprong was!?! Zou wel mooi zijn, dan heeft mijn lijf de hormonenboel weer op orde. Over anderhalve week zullen we het wel merken. Groetjes en fijn weekend, Neeke