Gewoon een nieuwsgierigaagje zijn

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ZoWelkom84, 19 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Ga dan niet zo vroeg testen anders missen we weer het hoogtepunt :roflmao::roflmao:;)

2. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Whahahahaha!!! :roflmao::roflmao::roflmao:

Ik zal mijn best doen! :p:p

3. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Dit heb ik ook heel erg haha :p En dan serieus teleurgesteld zijn dat er niet een nieuwe test te zien is. WEER een HELE dag en nacht wachten.. haha

Amelie vindt dit leuk.
  4. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.051
    2.766
    113
    Vrouw
    leuk topic!
    Herken het heel erg!
    Ik zit ook vaak vol spanning mee te lezen en leven!
    En de vrouwen die wachten tot NOD of zelfs later......mag ik ajb 5% van jouw geduld?
    Ik ben niet eens vruchtbaar en heb al een kapitaal aan testen uitgegeven:oops:
    Nu bezig met een ecd traject. Ik kan me van alles voornemen maar ik weet nu alvast dat er zo'n ontzettende drang zal zijn om vanaf 3 dagen na de tp al te beginnen met testen:eek::rolleyes:

ZoWelkom84 vindt dit leuk.
  5. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Haha ja geef me ook wat van dat geduld!

6. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    hahahaha!! ik begon ook altijd al heel vroeg met testen na een tp :roflmao: ik rekende hoe oud de embryo is en dan tot dat die 7/8 dagen oud is begon ik me6t testen. Dus emmy van dag 5 begon ik na 2 a 3 dagen al met testen :|

7. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.051
    2.766
    113
    Vrouw

Hahaha lang verhaal maar wij lopen nog te klooien met de donor. Nog niet duidelijk of zij ook daadwerkelijk mag doneren en toch bedacht ik me deze week al dat het tijd wordt om een grote bestelling te plaatsen bij sensitest :roflmao::|:$:eek: te achterlijk gewoon :rolleyes:

8. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    hahahaha je kan ze maar vast in huis hebben, toch :roflmao::eek: Spannend!! Hoop dat de donor ook daadwerkelijk donor mag zijn...

Ik ben in juli bevallen dus niet bezig met zwanger worden althans...... niet bewust.. Ivm onze geschiedenis besloten dat ik sowieso nooit meer aan de anticonceptie ga en bij mijn man is het ook niet goed dus de kans is klein.. Maar het kan altijd natuurlijk.. Ik wil geen hormonen meer in mijn lijf en vervolgens stoppen en dan dat mijn lijf weer van slag is..
    Grootste wens zou zijn natuurlijk zwanger te worden en merk toch dat ondanks wij er niet bewust mee bezig zijn, ik in mijn hoofd er wel mee bezig ben. Alleen omdat die wens zo groot is om natuurlijk zwanger te worden. Een derde is welkom maar bij voorkeur mag het nog een jaar zeker even wachten (voordat we weer voor een tp gaan).. Mocht het eerder komen en dan natuurlijk dan is het uiteraard van harte welkom!! :) maar goed denk dat we gewoon volgend jaar voor de tp's gaan.... en ik weer kruidvat leeg kan kopen.. Hoewel ik nu ook al testdrang heb :eek:

9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Dat zeker niet!
    Hier nog zo'n nieuwschierig aagje! :D

Heerlijk die positieve testen, al ontwijk ik dit topic wel een paar dagen, als ik weer eens ongesteld ben geworden.

10. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    @frummelke86 ik las dat je drie dagen VOOR je tp begon met testen! :roflmao: Dat lijkt me ook wel weer wat overdreven hoor! :p

Maar o wat ben ik het met dit topis eens! Haha heerlijk meegenieten met die streepjes. En ben ook echt droevig als het mis gaat. Ik zal zelf nooit meer mogen testen (ben natuurlijk gezegend met mijn kinderen, daar ben ik me heeeeel erg van bewust), dus vind het fijn dat ik met iedereen mee mag kijken. Al merk ik dat ik in het echte leven soms wat meer doorvraag dan normaal is: Zwanger? Leuk gefeliciteerd! En vanaf wanneer heb je getest? En welk merk? etc :)

11. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Hahaha ja zo anoniem durf je idd meer te vragen :roflmao: net zoals dat meiden toch zeggen ‘vanavond maar gezellig maken :roflmao:‘ in het echte leven houden denk de meeste hun mond daarover.. :roflmao:;)

Jaa ik vermijd zp dan ook even hoor.. meld wel dat die negatief is maar daarna ben ik ff offline :rolleyes:

Deel Deze Pagina