verder voor ronde 2! op vakantie testen!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door happymom3, 12 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymom3

happymom3 Lid

7 jun 2016
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal!

wij gaan deze maand verder voor ronde 2! vorige maand geprobeerd mijn eisprong te vinden met de ovulatie testen maar niet 1 was voldoende positief! wel kon ik de klok bijna gelijk zetten en na 28 dagen kwam mijn menstruatie!
    ik baalde natuurlijk enorm gezien ik bij onze 3 kids meteen zwanger was maargoed we worden ouder en na 4 jaar een spiraaltje moet ook alles weer op gang komen!

rondom 15 juli zou ik mijn eisprong moeten hebben dus we duimen dat het deze ronde raak is!
    wel een beetje jammer is dat ik op de vakantie een test moet doen! gezien wij gaan kamperen en vrienden en kennissen hebben op de camping moeten wij onze vreugde behoorlijk bedekken!

wie heeft dit nog meer gehad of weet hoe of wat we kunnen doen? Ik kan natuurlijk nooit 3 weken mijn mond houden ben ik bang.....

2. Purplegirl89

Purplegirl89 Actief lid

29 feb 2016
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2 Purplegirl89, 12 jul 2016
    Laatst bewerkt: 12 jul 2016
    :)

3. happymom3

happymom3 Lid

7 jun 2016
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik kan testen in de eerste week! daarna heb ik er nog 2 te gaan.....test ik niet dan verraad mijn menstruatie de uitslag wel......

4. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Het feit dat je 3 keer in 1 keer zwanger was dat is natuurlijk net een lot van de loterij!
    Hopelijk is het deze keer ook snel maar gemiddeld staat er toch een jaar voor. Vergeet dat niet!

Ik was trouwens vanaf de bevruchting zo ziek als een hond dus wist iedereen het bij mij al redelijk snel.
    Succes

5. happymom3

happymom3 Lid

7 jun 2016
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat wij altijd geluk hebben gehad ben ik me heel goed van bewust inderdaad! om mij heen zie ik helaas vele andere verhalen....
    ik ben bij onze jongste ook behoorlijk ziek geweest dus als dat nu weer zo is hebben onze vrienden en ouders het inderdaad al heel snel in de gaten!

6. Liefste baby

Liefste baby Actief lid

3 jul 2014
    189
    7
    18
    NULL
    NULL
    Of gewoon lekker vakantievieren en dus niet testen? Je merkt dan snel genoeg of het goed is of niet als je niet ongesteld wordt ;)

7. MaBaD

MaBaD Niet meer actief

Ja liefste Baby.. dat is nog eens toppunt van testdrang bedwingen ;)

Deel Deze Pagina