Hallo dames, Morgen ben ik exact 11 weken zwanger en sinds ik zwanger ben, is mijn slaapritme volledig verstoord. Normaal slaap ik perfect en word ik na 7 uur slapen wakker. Nu heb ik soms nachten dat ik stijf in bed lig, totaal niet moe, terwijl ik overdag het liefst wil slapen. Ook sinds ik zwanger ben, word ik steevast iedere ochtend tussen 5 en 6 uur wakker, ongeacht hoe lang ik geslapen heb. Vaak omdat ik moet plassen, maar ook als ik niet hoef te plassen. Herkennen jullie dit?
Ja, ik herken het helaas. Normaal sliep ik al als ik mijn kussen zag, maar nu... Ik kan echt niet in slaap komen, wordt 's nachts wakker en kan niet uitslapen En overdag ben ik uitgeput. Achteraf gezien begon het al een week voor mijn nod dat ik ineens 's nachts wakker werd, terwijl ik normaal altijd doorslaap. Denk dat het is om alvast te wennen als de baby er is haha
Wat herkenbaar!!! Ik zei laatst tegen mn moeder "wat zou ik graag gewoon weer een nacht lekker willen slapen", maar dat zit er voorlopig nog niet in want nu beginnen de dromen :S Er wordt gezegd dat het weer over gaat, dat hoop ik voor je want bij mij is het nog steeds zo. Mij heeft het geholpen me erbij neer te leggen en dan maar een rommeliger huis. Maar dat is ieder voor zich. Ik kruip tegenwoordig 's middags ff op de bank dan slaap ik niet maar rust ik wel, zodat ik 's nachts beter slaap. Succes en uiteindelijk is het het allemaal waard.
Ik slaap ook echt heel slecht. Vaak wakker midden in de nacht en dan niet meer in slaap kunnen komen. Het is nu erger omdat Ienimieni snachts erg actief is. Ik word wakker van haar geschop en gedraai, of omdat ze op mijn blaas trapt. Moet er ook veel uit om te plassen. Het zou niet zo erg zijn als ik daarna weer gewoon zou kunnen slapen
Ik herken het ook! Vandaag 5 weekjes en 2 dagjes zwanger en ik kom ook ECHT niet in slaap Word nu ook sinds vorige week elke keer tussen 6 en 7 ff wakker.. Kan daarna meestal niet slapen maar blijf dan toch nog ff in bed liggen en daarna doezel ik weer in! En idd de dromen.. Nachtmerries en gewone dromen.. Zo levendig!
Wat grappig al die herkenning! En kleintjee, jij ook gewoon tussen 6 en 7 wakker, haha, ik ben bang dat dit zo blijft voorlopig... lol... Toen ik net zwanger was, was het nog veel erger, allemaal 's nachts lopen dolen in huis, eten, weer proberen te slapen, toch maar weer eruit, nog wat eten... lol...
jaa en ik ben écht normaal een slaapkop, heerlijk! word soms ook tussendoor wakker maar dat komt omdat ik 's nachts zo'n erge dorst heb pff