Welke universele voetenzak voor kinderwagen raden jullie aan?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lappie, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Hoi, vandaag mijn supermooie Joolz Day binnengekregen, inclusief de Joolz voetenzak. Maar wat valt die voetenzak tegen zeg!
    Ik heb de Joolz Day zilver, maar de voetenzak is gewoon een effen kleurtje vaal grijzig. Dus die gaat terug (gelukkig geen probleem bij Babydump).

Maar nu ben ik dus op zoek naar een mooie, leuke, handige, warme, superfijne universele voetenzak (voor jongen). Niet een voor in de maxi cosi of kinderwagenbak, maar echt die grotere maat voor straks, in combinatie met de zitting.

Welke raden jullie aan?

2. Janna

Janna Fanatiek lid

Ik heb ook de voetenzak van Joolz (in een Joolz wagen). Wij hebben de jeans-kleur. Die is helaas ook niet van dezelfde stof als de wagen. Ik was ook wel even teleurgesteld toen de bestelling binnen kwam. :( Toch staat de zak er wel mooi bij en hij past echt heel goed kwa formaat. Ook is hij heel handig in gebruik. Kun je niet een andere kleur zak van Joolz kopen, bijv. een rode of oranje? Dat kan met zilver volgens mij best een stoere combi zijn. Of lichtblauw, omdat je een jongetje krijgt?

Als je dat niet doet en toch voor een universele zak gaat, maakt het volgens mij niet echt uit. Gewoon iets kiezen dat je leuk vindt.

3. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Ik heb zelf die van Jollein gebruikt, beviel me prima.

4. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    De lodger bunker, ideaal!

5. liefenklein

liefenklein Niet meer actief

De voetenzak van Baby's Only past ook erg mooi bij de Joolz. Mijn wagen moet nog binnenkomen dus kan je niet vertellen of het ook een handige combi is.

6. Minki

Minki Actief lid

29 sep 2012
    220
    0
    0
    N-H
    Die dus, topper! Ook goed te vinden op marktplaats

7. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Lodger bunker? Zojuist mijn wagen omgebouwd en ik moet zeggen dat hij echt super is. Heb hem ook lang gebruikt voor mijn dochter!

8. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    Lodger bunker

9. Aafketje

Aafketje Niet meer actief

Ik vind die van Koeka erg mooi...
    Denk dat wij voor zo eentje gaan...

10. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Bedankt voor de reacties!
    Ik denk dat het de Lodger Bunker wordt, maar ik vind Koeka ook erg mooi.

11. Mikhna

Mikhna Lid

4 jul 2011
    51
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik ben ook heel erg blij met mijn Lodger Bunker, een van mijn beste aankopen vind ik zelf

12. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.818
    2.678
    113
    Niet origineel, maar ik ben ook fan van mijn Lodger Bunker!

13. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Hier ontzettend goede ervaringen met de voetenzak van Koeka...heerlijk warm én mooi om te zien!

Ik had de lichtgrijze zak met wafelstof aan de buitenkant en teddy aan de binnenkant. Heerlijk warm in de winter, maar wel snel té warm. Daarom zou ik de voetenzak met de flanellen binnenkant adviseren, omdat je hier langer mee kan doen!

succes!

14. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

Precies vaak ziet dat er helemaal niet uit omdat het niet "klopt" zeg maar, ik zou gewoon een ander leuk kleurtje ofzo ervan kiezen..

Ik weet niet of dat bij Joolz ook is maar mijn voetenzak kan prima tegen een druppie (of 100) en meeste standaard voetenzakken kunnen dat niet (denk aan wafelstof, fleece e.d.) dus ook wel zo belangrijk (dan maar wat minder mooi!)

Deel Deze Pagina