Hoi, vandaag mijn supermooie Joolz Day binnengekregen, inclusief de Joolz voetenzak. Maar wat valt die voetenzak tegen zeg! Ik heb de Joolz Day zilver, maar de voetenzak is gewoon een effen kleurtje vaal grijzig. Dus die gaat terug (gelukkig geen probleem bij Babydump). Maar nu ben ik dus op zoek naar een mooie, leuke, handige, warme, superfijne universele voetenzak (voor jongen). Niet een voor in de maxi cosi of kinderwagenbak, maar echt die grotere maat voor straks, in combinatie met de zitting. Welke raden jullie aan?
Ik heb ook de voetenzak van Joolz (in een Joolz wagen). Wij hebben de jeans-kleur. Die is helaas ook niet van dezelfde stof als de wagen. Ik was ook wel even teleurgesteld toen de bestelling binnen kwam. Toch staat de zak er wel mooi bij en hij past echt heel goed kwa formaat. Ook is hij heel handig in gebruik. Kun je niet een andere kleur zak van Joolz kopen, bijv. een rode of oranje? Dat kan met zilver volgens mij best een stoere combi zijn. Of lichtblauw, omdat je een jongetje krijgt? Als je dat niet doet en toch voor een universele zak gaat, maakt het volgens mij niet echt uit. Gewoon iets kiezen dat je leuk vindt.
De voetenzak van Baby's Only past ook erg mooi bij de Joolz. Mijn wagen moet nog binnenkomen dus kan je niet vertellen of het ook een handige combi is.
Lodger bunker? Zojuist mijn wagen omgebouwd en ik moet zeggen dat hij echt super is. Heb hem ook lang gebruikt voor mijn dochter!
Hier ontzettend goede ervaringen met de voetenzak van Koeka...heerlijk warm én mooi om te zien! Ik had de lichtgrijze zak met wafelstof aan de buitenkant en teddy aan de binnenkant. Heerlijk warm in de winter, maar wel snel té warm. Daarom zou ik de voetenzak met de flanellen binnenkant adviseren, omdat je hier langer mee kan doen! succes!
Precies vaak ziet dat er helemaal niet uit omdat het niet "klopt" zeg maar, ik zou gewoon een ander leuk kleurtje ofzo ervan kiezen.. Ik weet niet of dat bij Joolz ook is maar mijn voetenzak kan prima tegen een druppie (of 100) en meeste standaard voetenzakken kunnen dat niet (denk aan wafelstof, fleece e.d.) dus ook wel zo belangrijk (dan maar wat minder mooi!)