Slapen baby van 9 mnd

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door haailena, 19 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haailena

haailena Actief lid

24 okt 2014
    458
    5
    18
    Pff wij zitten er een beetje doorheen..
    Vanaf een maand of 4 heeft onze zoon regelmatig oorontsteking met slecht slapen als gevolg (van elk half uur eruit tot 6x per nacht)
    Rond de 7 maanden was dit over en heeft hij wel 3 nachten goed geslapen (2x per nacht eruit).
    Nu zijn we sinds de 7,5 maand weer helemaal terug bij af. Meneer komt om de mik mak jengelend omhoog in zijn bed. Vannacht ben ik een 3 kwartier bezig geweest met hem en uiteindelijk om half 3 nog maar een 2e papfles gegeven waardoor hij om 3 uur weer in slaap viel. Vervolgens komt meneer om 5.45 uur gewoon weer voor z'n ontbijt.

Heeft iemand tips of ideeën? De huisarts zag geen oorontsteking meer en gaf aan om de afspraak bij de kinderarts te vervroegen (staat op 25 augustus) maar helaas gaat dat niet ivm de vakantieperiode. En ik heb erg slechte ervaringen met vervangers 🙈
    Wij zijn inmiddels een beetje helemaal op en komen bij op ons werk 😕 Dat is toch niet hoe het hoort, lijkt mij..

2. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Jeetje heftig. Geen tips eigenlijk wel sterkte. Hoe laat krijgt hij zijn laatste fles?

3. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    En wat is jengelend? Doet Dafne ook weleens, maar ik laat haar gewoon liggen. Als ze echt gaat huilen, haal ik haar eruit.

4. haailena

haailena Actief lid

24 okt 2014
    458
    5
    18
    zijn laatste fles krijgt hij tussen 19.00 en 20.00 uur.

Jengelend is beginnend huilen, als we dan niet snel genoeg zijn is het heeeel hard brullen. Afgelopen nacht was zn broer er voor het eerst ook nog wakker van geworden.. Dus hadden we 2 huilende kinderen.

5. Domiej

Domiej Actief lid

15 mrt 2013
    314
    20
    18
    NULL
    NULL
    Ik lees hier vaak kno arts laten kijken!!!
    Dus vraag ha om verwijzing kno.

Helpt een zetpil met slapen? Zo ja dan lijkt het me aannemelijk dat het pijn is. Ik zou op basis van de info die je geeft nog niet helemaal uitsluiten dat t pijn is.

Oorpijn is echt een kreng!
    Succes!!

6. patries2310

patries2310 Actief lid

31 aug 2014
    269
    11
    18
    Hebben wij ook gehad 6x oorontsteking in 1,5 maand. Meteen doorverwezen en bij kno meteen actie ondernomen. Aankomende donderdag krijgt ie buisjes. Is nog net geen 11 maanden. Hier ook 3 maanden geduurd. Afgelopen 4 dagen wel heel goed geslapen. Dus ik zeg kno!

Deel Deze Pagina