Hallo dames, Vraagje, Ik zou gisteren/vandaag mijn menstruatie moeten krijgen nu heb ik gisteren heel klein beetje bloed gehad, alleen bij afgeven. Toen deed ik tampon erin omdat ik dat nog nooit heb gehad, zo weinig bloed, maar was het alleen maar bruin spul zeg maar aan haha sorry. Nu vandaag nog steeds geen volledige menstruatie helemaal niks, tampon weer in gedaan en heel licht bruin weer. Wat kan nu beste doen? Heb vorige week wel 3 zwangerschaptest gedaan van senititest en alle drie negatief dus ik kan echt niet zwanger zijn toch? Zou dit door stress kunnen komen? Groetjes en thx
Ja heel vervelend is dat! Ik heb het toevallig vorige maand gehad! Ik kreeg 3 of 4 dagen voor NOD al bruinverlies, dat begint meestal 2 dagen voordat mn menstruatie echt doorzet. Dus ik dacht dat het na 2 dagen wel zou doorzetten, maar heb maar 1,5 dag beetje bloedverlies gehad. Daarna was het eigenlijk alleen nog wat bruin en toen was het klaar. Ook testen gedaan, maar niet zwanger. Gewoon een rare cyclus dus!