hoi dames, heb al eens een tijd geleden hier eerder een topic over geopend maar tot op heden nog niet het juiste gevonden voor het haar van mijn dochtertje. ik zoek dus een goede leave in conditioner en goede styling cream voor mijn dochtertje met erg droog kroeshaar.ze is een mengelmoesje haar vader is surinaams en ik ben nederlands . dus iemand nog tips ik hoor ze graag!
Wat heb jij tot nu toe al geprobeerd bij je kindje voor in het haar? Zelf ben ik hindoestaans/antilliaans en mijn haar is ook best kroes uitgevallen. Erg droog ook. Ik gebruik conditioner van organic root simulator. Maakt mijn haar lekker zacht. Is geen leave in, maar misschien is het ook te koop als leave in en speciaal voor kinderen. Zou je eens even kunnen vragen in een surinaamse winkel. Daar hebben ze veel van dat soort producten.
Mixed chicks te bestellen via Mariposa! Sowieso een goede site om eens te kijken voor het haar van halfbloedjes. Het is een Nederlandse site.
hoi dames, ik heb mixed chicks gekocht voor haar maar dat doet niet zoveel met haar haren,ze heeft een sterke kroes in haar haren en mixed chicks is voor haar wat iets gladder is denk ik, kan wel eens kijken voor beemine lijkt me mischien ook wel iets
Wat heb je al geprobeerd voor je meid? Ik weet een heleboel producten, maar ik weet dus niet of je dit al eens geprobeerd hebt. En moet het per se voor kleintjes zijn? Of mag het ook "gewoon" voor volwassenen zijn?
Dat klopt idd, mixed chicks is idd voor wat gladdere haartypes. Tot haartype 3b zeg maar. Beemine is volledig natuurlijk. De Curly Butter is echt een aanrader. Je hoeft er ook maar een klein beetje van te gebruiken.
nou ja weet niet alles meer uit mijn hoofd maar de kids organics ,mixed chick, curly Q, organic root stimalator, en just for me en dan nog wel wat andere dingen maar geen van dat had een goed effect op haar haar, het blijft kurkdroog en niet doorkambaar, het hoeft niet per se voor kinderen te zijn hoor als je produkten weet voor volwassenen is ook prima, dus als je nog een goede aanrader hebt dan hoor ik het graag!
Mag ik vragen wat een leave inn precies doet voor het haar? Ik gebruik voor mijn dochter momenteel shea butter van kids organics, maar merk dat dit ook nog maar weinig effect heeft. Zeker nu de kroes weer terug komt ( had het wat gerelaxed).
een leave inn is een conditioner die je niet hoeft uit te spoelen, dat voed het haar dus heel goed, en ik heb die sheabutter van kids organic ook voor mijn dochter maar doet ook niet veel voor haar.
Ik gebruik deze soort van 'relaxer' in haar haren. Kids Organics Regular Relaxer - $9.99 : Hairilicious Beauty Supplies and Salon, - Quality 100% Human Hair Extensions, Weave, Wigs, Braids, Ponytails, Beauty Products Het maakt haar haar stukken beter doorkambaar, beter handelbaar, en minder kroessig. Ik doe het zo'n 2x per jaar. Het voedt de haren ook, en ze zijn dus minder droog. Qua styling producten gebruik ik deze: Kids Organics Shea Butter Detangling Moisture Hair Lotion - 12oz - $6.99 : Hairilicious Beauty Supplies and Salon, - Quality 100% Human Hair Extensions, Weave, Wigs, Braids, Ponytails, Beauty Products En deze: Dark and Lovely Kids BeautifulBeginnings - Softening Oil Moisturizer | Divine Beauty Afro Producten
Ok, ga het ook eens proberen! Heb het dus 1x gerelaxed vindt dat mooi voor even, maar na verloop van tijd miste ik dus echt haar schattige kroezige koppie .
wat een schatje zeg! en haar haar lijkt wel heel erg op dat van mijn dochter, maar ze is nu pas 2 jaar is een relaxer dan niet schadelijk en kan het geen kwaad met uitspoelen als het in haar oogjes komt?
Ik heb nu dark and lovely kids maar dat zit idd een half uurtje goed. En daarna is het weer een bosje kroes. Ik lees even mee want jolisa heeft wel mooie kroes krulletjes maar ook nog niet heur gevonden waar de krulletjes duidelijk zichtbaar bij blijven