Gewoon even delen ...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door AvG1985, 28 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams91

Mams91 Lid

1 nov 2015
    68
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi AvG,

Ach wat jammer dat je negatief testte! Ik snap dat dat echt vervelend is. Toch is er hoop hoor! Over de clearblue lees ik altijd dat die meer hcg nodig heeft, en je was één dag voor je NOD. Gewoon afwachten..als je vandaag geen bloed hebt kun je morgen nog eens testen.
    Sterkte met deze dagen doorkomen:)

Ik heb niet getest, ik durf niet zo goed, ben ook bang voor de teleurstelling en voor de onzekerheid die je krijgt als je negatief test. Ben nu nog niet ongesteld maar dat kan vandaag of morgen nog wel komen.

Verder heb ik enorme last van lage rugpijn en steken bij mijn baarmoeder, dat is nu al een week. dat ik dit nog nooit zo heb gehad is zeker, maarja, sommige menstruatieklachten moeten eens de eerste keer komen, het kan nog alle kanten opgaan...De klachten geven wel hoop, maar ik probeer ook op te letten om mezelf niet gek te maken, ook als bescherming.

Ben benieuwd hoe het vandaag met jou gaat!

2. AvG1985

AvG1985 Actief lid

2 jul 2015
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey! Leuk dat je weer reageert.
    Ik snap je gevoel.. Dat je nog niet wilt testen. Je wilt jezelf toch een beetje in bescherming nemen. En dan voel je ook nog van alles.. Lastig he!

Achteraf heb ik misschien ook wel een beetje spijt. Ik dacht opgelucht te zijn als ik t zou weten. Beter dan spanning dacht ik.. Maar ja, nu twijfel ik alsnog! Gisteravond had ik echt menstruatie pijntjes. Heel herkenbaar van andere maanden.. Dus ik was alweer sip omdat ik dacht dat t door zou zetten.
    Vervolgens heb ik vandaag ook steeds t gevoel dat ik ongesteld ben maar dan ga ik naar de wc en zie ik niks! Inmiddels heb ik niet meer die pijntjes van gisteravond maar wel steeds een beetje zeurend gevoel in m'n buik. Kan t niet echt goed beschrijven...
    Ik denk maar steeds dat t bij menstruatie hoort omdat ik een negatieve test heb.. Maar je leest idd ook dat mensen later ineens nog wel positief testen.. Of dat kwaaltjes vd zwangerschap lijken op menstruatie.. Pff...

Kortom, ik vind t knap als je nog even vol kunt houden! Misschien is even afwachten toch wel goed. Ik ben benieuwd hoe het jou vergaat.

3. Mams91

Mams91 Lid

1 nov 2015
    68
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi!

Bedankt.
    Ja he, als je een beetje vroeg test dan is het eigenlijk nog steeds onzeker.

Ik heb vanochtend getest, kon het niet meer laten, en positief! Geen twijfel over mogelijk. Had eerst die vroege test gedaan, die werd meteen dik positief (logisch natuurlijk) en daarna de digitale clearblue voor de zekerheid en die gaf ook 'zwanger' aan. Ik vind het heel onwerkelijk!

Blijkbaar hoorde de rugpijn dus toch bij een zwangerschap, en die streep ook.

Oh ik hoop zo dat je ook positief gaat testen en dat je menstruatie niet doorzet. Laat je het weten?!

4. AvG1985

AvG1985 Actief lid

2 jul 2015
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook nog even hier gefeliciteerd! Ik snap dat je ook niet meer kon wachten met testen.. En gelukkig heb je het gedaan, want nu weet je het! :)

Het zet bij mij nog steeds niet door (menstruatie) dus ik heb nog een sprankje hoop. Terwijl ik dan weer aan die negatieve test denk, en dan denk ik.. het zal nog wel komen, maar dan is mn cyclus gewoon langer en daar baal ik van ...Maar ja, afwachten maar. Ik kijk het denk ik nog even aan en als er nog niets gebeurt qua menstruatie ga ik vrijdag weer testen..

Hoe gaat het met jou? Kun je het al een beetje geloven?? :))

5. Mams91

Mams91 Lid

1 nov 2015
    68
    0
    6
    NULL
    NULL
    Super bedankt! Nee ik kan het niet geloven. Bij onze eerste duurde het een tijd voordat ik zwanger was, we stelden ons erop in dat het vast even zou duren voordat ik zwanger was, en nu ineens zo snel (1e ronde inderdaad), dat is heel mooi en ook een beetje wennen! Maar dat doe ik graag ;)

Wat is het spannend voor je zeg....je had een veeg rood zag ik onder het andere topic, dat kan bij zowel een menstruatie als bij een zwangerschap. Wat houd je tegen om er morgen een testje tegenaan te gooien?

Ik duim voor jou dat er geen bloed komt deze week, ik gun je een dikke knaltest. Ik zal je blijven volgen bij die andere topic! Sterkte met afwachten..

6. AvG1985

AvG1985 Actief lid

2 jul 2015
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel... Ja ik wil mezelf toch een beetje in bescherming nemen en daarom niet morgen alweer een test doen...

Kan me denk ik wel voorstellen dat t nu nog moeilijk te geloven is... Maar ga er lekker van genieten!

7. Mams91

Mams91 Lid

1 nov 2015
    68
    0
    6
    NULL
    NULL
    Snap ik, dat is logisch! Geen menstruatie nog dus?

Dankje!

8. AvG1985

AvG1985 Actief lid

2 jul 2015
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee nog niet...
    Nog wel een rood roze veeg gehad....

Deel Deze Pagina