Gisteravond had ik weer positieve ovulatietesten. De afgelopen 5x deed ik alleen de digitale clearblue testen omdat dat van het ziekenhuis 'moet' maar de vorige maand was er even stress in de tent omdat ik dacht dat mijn digitale clearblue test niet klopte. Dit omdat ie op dag 11 in de avond al positief was en ik dit wel erg vroeg vond. Daarnaast had ik met de test gelopen en het schijnt dat andere mensen dan ook wel eens een positieve test hadden waar aan getwijfeld werd. Daarom heb ik nu dus 2 soorten testen gedaan om te zien of het wel echt klopt of niet. Zie foto's. De bovenste 2 van de 3 kleine testjes zijn van gisteren en die andere van vanmorgen. Van de clearblue is de bovenste van gisteren en de onderste van vanmorgen. Ik heb meteen even gevraagd in het ziekenhuis wat nu het plan is omdat ik nu de zesde poging gedaan heb. Mijn bloedwaarden waren allemaal goed dus de verpleegkundige verwacht dat we gewoon zo doorgaan maar we gaan toch nog even met de gynaecoloog in gesprek om te kijken of er evt nog iets extra's gedaan gaat worden. Dit gesprek is 9 december.. Nu dus eerst maar afwachten of deze poging lukt en anders zien we 9 december verder
Wat gaven de cb testen aan met dit resultaat en met welke urine heb je de dipstick gedaan? Ik snap even niet wat je wilt delen namelijk kloppen de dipsticks niet of de cb testen niet?
Bij beide clearblue testen had ik een smiley. Er is niet iets dat niet klopt hoor, ik wil gewoon mijn verhaal kwijt omdat bijna niemand in mijn omgeving weet dat we hier mee bezig zijn en ik het lastig vind om dit al een half jaar voor ons te houden. Hier kan ik delen wat ik wil, dat is het