Bedankt meiden. Die ene cm bleef maar en aangezien ik echt kapot was heeft ze me gestript en bleef een uur bij me voor me weeën uiteindelijk naar t zhuis gegaan nog maar 2 cm.. was aan de ctg gelegd was netjes steeds meer weeën verder niks.. vruchtwater laten breken en 22 minuten later was ze er wist niet meer waar ik het zoeken moest!!! Was zo heftig maar zijn zo blij!!
Gefeliciteerd meid met jullie mooie meisje. En wat een leuke naam.. Nina Geniet er lekker van. Veel liefs xbabyxdx
Hahahahaha ik zie dit nu pas. Thnx meiden. Nou je kan er voor tekenen ja.. was lekker vlot maar wat een klap heb nog lang last gehad van naweeën had liever 5 uurtjes over gedaan zodat ik erin zou komen maar nu was t alleen maar heftig. .voordeel natuurlijk wel dat ik mn meisje snel in me armen heb kunnen sluiten. Achteraf denk ik van hopelijk bij een 3e weer zo! Terwijl ik na de bevalling dacht van als ik ooit weer beval mag t wel wat langer duren haha Maarja pijn is alweer vergeten. . Alhoewel dit was wel moeilijker te vergeten dan bij de oudste. Maaaaar ons moppie is gezond hihi en wij genieten en dat telt die pijn heb je er gwn voor over
Wahaha waarom hopen jullie t zelfde hahahaha heb juist meer pijn gehad dan ooit maaaaaar ik teken er bij een 3e ook weer voor hoor maar dan alleen om t feit dat t zo snel ging Succes met de laatste loodjes!!