Gewoon even lekker klagen

Discussie in 'De lounge' gestart door Apenijn, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Username

Username Niet meer actief

Fijn een klaagtopic!

Ik ben even helemaal klaar met mensen die zich om niets aangevallen voelen en het op zichzelf betrekken, Tokkies, de kou, onze oude cv-ketel die binnenkort vervangen wordt (en hopelijk niet voor die tijd de geest geeft) en m'n bekken/rug die steeds pijnlijker worden....

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik was gisteren aan het klagen, maar dat stelt vergeleken bij jou helemaal niets voor, heel veel sterkte meid, snap dat je je klote voelt :(

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    llkh dat is inderdaad een klote begin van het jaar en ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen.

Zo en nu even heel egoïstisch mijn eigen geklaag erachteraan.

e kleine meid kakt in eens helemaal in en ligt met bijna 40 graden koorts op de bank.:x

4. Apenijn

Apenijn Bekend lid

17 dec 2012
    741
    0
    0
    Ik zit er doorheen- en ik weet niet goed waarom.
    Ik heb pijn in m'n bekken, teveel ge-be-moei op m'n werk, een vriend die er nog aan moet wennen wat samenwonen nou precies inhoudt en hoe je dingen schoonmaakt ect, ... en ik ben zo moe. Zo moe. De hond verhaart als een malle en ik blijf maar stofzuigen.
    tot overmaat van ramp gelooft mijn (superlieve) moeder niet dat ik iedere dag met m'n huishouden bezig ben om dat het zo snel weer vuil is, onder andere vanwege de hond. En dan gaat ze zodra ze in m'n huis komt gelijk poetsen en stofzuigen- en mopperen dat de kraamhulp gelijk weer weggaat als ze mn huis ziet. Heel erg overdreven want mijn huis is best wel schoon!!
    Behoefte aan rust aan m'n kop. Onder de dekens en zoek het maar uit.
    Lekker hormonaal dus.
    Daarnaast is mijn buurman (boven) gepakt met een hennepkwekerij, en nu is hij alles aan het opruimen. Iedere keer staat Otis keihard te blaffen als hij voorbij loopt.
    En toen ging ik boodschappen doen- en vergat ik m'n pinpas. Sta ik daar met m'n dikke buik. Verdorie.

Wat een rampen allemaal he.
    Pfffff. Aansteller. Dat weet ik wel, maar toch is het even erg kut.
    Zo.

5. A2CA

A2CA Niet meer actief

Ik zou deze week gebeld worden of ze een bbl plek hebben gevonden zodat ik mijn opleiding kan oppakken, helaas nog niks gehoord. Ook al is het pas donderdag vandaag maak me toch grote zorgen heb er geen goed gevoel over.

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Ik zeg jezelf lekker opsluiten in je slaapkamer en je moeder laten poetsen (behalve op je slaapkamer). :D

Hier wordt het ook steeds erger hoor, zoonlief klaagt nu over hoofdpijn en ik ben zo moe dat ik er bijna van omval. Maar goed moeders mogen niet ziek zijn :D:cool:

7. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Lijkt wel of ik onder n vrachtwagen heb gelegen, overal pijn en

Moeeeeeeeeee

8. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Off topic ik weet..
    Maar heb je al gedacht aan schoonmaak werk of huishoudelijke hulp? Is miss niet altijd t leukste werk. Maar t is makkelijker werk te zoeken als je aan de slag bent en je hebt inkomen, vind mijn bankrekening vaak wel fijn:D;)

On topic ik ben ook helemáál klaar met de sneeuw nu. Wat niet weg was, dorpswegen e.d. is nu één en al ijsbaan en daar mag ik dan morgen weer over heen glibberen en glijden met de fiets.. net nu geen spierpijn meer heb (zondag op n haar na van de trap gedonderd kon nog net vast pakken) zul je zien dat ik onderuit ga...

9. Gazy

Gazy Niet meer actief

even klagen dat ik een paar dagen geleden een soort slaap pil geprobeerd heb ..... nou ik heb der nog last van.. niet normaal! super pist op de dokter! Ben de dag erna zo suf geweest dat ik niet kno rijden. heb mega last van vreet buien.. en toeni k het op ging zoeken bleek het echt een behoorlijk zware anti depressiva te zijn.. hoe komt hij erbij! als vervanger van een lichte pammetje! voor 1 keer in de maand!!
    (vanwege de adhd slaap ik soms slecht en helpt een slaappil me dan even bijtanken!)

en daarnaast..... heb ik sinds dat mijn dochter 5 dagen oud is.... vreselijk last van rateldende eierstokken en wil ik heel graag nog een kindje... lang leve de hormonen!!

10. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Bedankt voor de tip, maar ook daar kijk ik idd naar! Maar helaas....

11. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik klaag niet snel, heb alles wat ik wil.
    ik heb de moeilijkste weken van mn leven gehad ,pasgeboren zoontje op de intencive care door een hersenbloeding maar tegelijk ook de mooiste weken, geboorte van het mooiste liefste mannetje van het multiversum en ook nog eens een heel sterk manneke wat nu een week lekker thuis is dus ik ben gelukkig

wel wil ik klagen over mn handen, die liggen open van de kou

en het beklag van mn pasgeboren zoontje : mama waarom moet je me toch altijd verschonen met koude handen!?!?
    terwijl ik ze altijd was met heet water voor ik hem ga verschonen ;)

12. Littlejoy

Littlejoy Actief lid

29 dec 2012
    438
    0
    0
    Nou dames, daar gaat ie.
    Ik werk normaal 24 uur en de afgelopen weken werk ik gemiddeld 32 uur in de week.
    Heb een mega grote verbouwing. Ben zwanger en super misselijk.
    Ben bijna klaar met studie, maar ben er zo klaar mee. Pffffff.
    Verder heb ik gelukkig wel een lieve dochter, maar die vraagt natuurlijk ook haar aandacht. Soms ben ik daar nu te moe voor.
    En mijn man heeft het zo ontzettend druk met zijn bedrijf, dat ik hem amper zie.

ps: voor de rest ben ik super gelukkig, morgen weer fris en fruitig :D

13. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ik heb geen werk, zoek me suf en krijg uberhaupt geen reacties op sollicitaties of een afwijzing zonder op gesprek te zijn geweest. Zie het niet meer schijnen en denk niet nog werk te gaan vinden :( Voor het eerst in al die jaren ook het gevoel dat solliciteren gewoon kansloos is...

14. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    hier nog maar ff klagen hoest me al 2 weken helemaal gek, dochter nu ook aangestoken die ligt gelijk weer met 39 graden koorts bij de ha geweest ja doe maar hoestdrank pfffff Vanmiddag bij de gynacoloog fikse uitloop en moet me woensdag melden voor een glucose test dus een oppas zien te vinden voor s'ochtends 7 uur :S ga die maar vinden door de weeks.. pfff Gelukkig morgen lekker een weekendje weg pff

Deel Deze Pagina