advies/vraag kan ik zwanger zijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wjvm, 10 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wjvm

wjvm Actief lid

10 jan 2016
    342
    247
    43
    Beste allemaal

Ik heen sinds 15 december spiraal eruit gehaald.
    Ik werd gelijk 17 december ongesteld een week.

Eisprong zou rond de 30e zijn... uitgerekend via een systeem.

Heb sinds een week echt buikkrampen onder in me buik, soms een beetje misselijk maar dat is minimaal.
    T was 2dg weg maar nu voel ik het weer.

Gister eind vd dag kon ik wel uren slapen...

Heb 1x getest maar was negatief wellicht ook veel te vroeg!! Was 6 januari

Moet rond de 14,15e weer menstruatie krijgen.

Maar kan t zijn dat ik toch zwanger ben????

Alvast bedankt!

2. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Helaas kan je niks anders doen dan afwachten. Via een systeem weet je nooit zeker of je echt een ei sprong hebt. Als je zeker wilt weten wanneer je een ei sprong hebt zou je ovulatietesten moeten gebruiken in je nieuwe cyclus.

Symptomen zeggen vaak ook niks, ik voel al maanden elke maand van alles wat op een zwangerschap zou kunnen duiden. Helaas nog nooit zwanger geweest. Maar gelukkig zijn er ook een hoop positieve verhalen! Succes, hopelijk snel goed nieuws :)

3. Tiess85

Tiess85 Actief lid

2 jan 2016
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd, wat chann zegt. Ik heb me in het begin toen ik met de pil stopte ook helemaal gek gemaakt. Je weet nooit of je echt een eisprong hebt gehad door dit na te kijken op Internet of met een app. Uiteraard kan het dat je het geluk hebt om zo snel Zwanger te zijn maar je zult toch moeten afwachten. Succes :)

4. wjvm

wjvm Actief lid

10 jan 2016
    342
    247
    43
    Ja ik wacht rustig af! Voel me wel anders dan normaal.

Over een week weet ik meer!

5. wjvm

wjvm Actief lid

10 jan 2016
    342
    247
    43
    Heb vandaag getest kv2v5 deze was negatief. Ik voel me echt anders dan anders... s'middags heb ik echt slaap aanvallen, gedurende dag toch opgeblazen gevoel, borsten niets maar tepels wat gevoeliger,,,,

Ik blijf rustig afwachten... maar vind toch wel apart allemaal!
    Zo heb ik me nog nooit gevoeld ook niet toen ik gestopt met pil was een jaar niks gebruikt heb en tijdens spiraal ook niet..Dit is vd laatste week.

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Men denkt altijd zich maar anders te moeten voelen als men pril zwanger is. Dat hoeft totaal niet. Sterker nog, de meeste vrouwen hebben in het prille begin nergens last van. Terwijl ze de andere rondes overal last van hadden.

Je kunt ook van alles gaan voelen doordat je graag zwanger wilt zijn. Dan ga je overal extra op letten.

Een test zegt meer dan mogelijke symptomen. Je test is negatief, dus nog niet zwanger.

De ene keer stoppen met pil of spiraal kun je helaas ook niet vergelijken met de andere keer stoppen.

Hoop dat je gauw positief test en zwanger bent!

7. wjvm

wjvm Actief lid

10 jan 2016
    342
    247
    43
    Dames;

Al 2 dagen overtijd, nog geen menstruatie gezien.

Test is negatief....

Wel heb ik steeds heldere witte schone afscheiding

Ben erg moe, zwaar gevoel in me buik.

Ik denk toch dat het hormoon kwestie is... en dst het eerst weer normaal moet worden... blijven maar afwachten!

8. wjvm

wjvm Actief lid

10 jan 2016
    342
    247
    43
    Mensen

Week overtijd update!
    Had de hele dag al beetje roze afscheiding.
    Net toen ik naar toilet ging had ik wat oranje bloed?? Was minimaal in mijn inleg kruisje..

Word denk toch ongesteld???

Heb nog nooit deze kleur gezien.
    . Was altijd direct rood-helder rood

9. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Heb je al getest?

Je bent net gestopt met anticonceptie. Dus je kunt echt nog niks zeggen van je cyclus, maar ik zou nu een test wagen. Als hij negatief is ben je niet zwanger.

Bloed zou ik zelf zien als ongesteldheid.

10. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Dit. Je bent net gestopt met anticonceptie dus lichaam moet nog een cyclus krijgen. Ik heb zelf de pil geklikt en dat is wel anders maar het heeft toen bijna een half jaar geduurd voordat ik een regelmatige cyclus had.
    Vervelend maar het hoort er helaas bij! Hoop voor je dat je snel ongesteld wordt..

11. Tiess85

Tiess85 Actief lid

2 jan 2016
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn menstruatie begint ook altijd met 2 dagen rozeverlies en daarna breekt het door.. zou dus een aankomende menstruatie kunnen zijn idd.

Deel Deze Pagina